וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז הוצג בהפועל תל אביב: "כשפנו אליי חשבתי פעמיים"

החלוץ הסביר את ההחלטה לשוב לקדנציה שנייה באדום: "מה שקרה בעונה שעברה פגע בי. אפשר להשאיר את הקבוצה בליגה". קורצקי הצהיר: "מקווה שגוטליב יחכים, גם את בן חיים לא משחררים בקלות"

טוטו תמוז מוצג כשחקן הפועל תל אביב עם סוכנו שחר גרינברג. הפועל תל אביב, אתר רשמי
החיזוק המשמעותי ביותר של האדומים. תמוז/אתר רשמי, הפועל תל אביב

אחרי ההדחה בשמינית גמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקוה ולקראת הישורת האחרונה של חלון ההעברות, הפועל תל אביב קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול הפועל חיפה, במהלכה הוצג גם הרכש - טוטו תמוז. החלוץ שב לקדנציה שנייה אצל האדומים והוא חלק מההתחמשות של האחים ניסנוב בחלון ההעברות. תמוז בן ה-28 יהיה השחקן השישי שמצטרף למועדון בחלון ההעברות של ינואר. ב-88 משחקי ליגה בהפועל תל אביב הוא כבש 44 שערים וזכה עם הקבוצה בשני גביעים.

עדיין בגזרת החיזוק, פרנק לנדרי מיקאל, שחקן כנף קמרוני בן 19, החל להיבחן בקבוצה. מיקאל, שהשתייך לקבוצת הנוער של אנדרלכט ושיחק במדיה במסגרת ליגת האלופות לנוער בעונה שעברה, ינסה להרשים את מנחם קורצקי.

עוד בנושא:

טוטו תמוז חתם עד לסיום העונה בהפועל תל אביב
הפועל תל אביב: החלוץ הניגרי ג'ון צ'יבויקה סיכם, דודו ביטון חתם

טוטו תמוז מוצג כשחקן הפועל תל אביב לצד מנחם קורצקי. ברני ארדוב
מחכה לבכורה. תמוז וקורצקי/ברני ארדוב

קורצקי, פתח את מסיבת העיתונאים עם מחמאות לתמוז: "אנחנו בטוחים שטוטו יחזור לכושר הרגיל שלנו. הוא יעזור לנו וישדרג את משחק ההתקפה שלנו".

בנוגע לרכש: "החתמנו את ג'ון צ'יבויקה, אנחנו גם בוחנים את מאמוט סאיין. המטרה שלנו היא לחזק את הסגל בשחקנים איכותיים, אני שמח על השחקנים שהגיעו. ההיצע בשוק לא כזה רחב".

תמוז הסביר את ההחלטה לשוב להפועל תל אביב: "כיף לי לחזור להפועל תל אביב. רציתי לממש את הפוטנציאל שלי וזה המקום הכי טוב להחזיר אותי לכושר טוב. מה שאומרים לא מעניין אותי, כולם מדברים וזה לא משנה. אני כאן כדי לעזור להפועל תל אביב".

המגעים עם נמניה ניקוליץ': "יש פערים, הייתה פגישה בין הצדדים ואני מאמין שזה יכול להיסגר".

עתידו של עומרי אלטמן: "המצב מאוד עדין. מי שמתאמן ויכול לשחק, אז ישחק. ההצלחה של הפועל תל אביב חשובה לי יותר מהכל ומי שיכול לעזור לי אז אני אשתמש בו. אני לא חושב על דברים אחרים מלבד ההצלחה של הקבוצה. טל בן חיים רוצה לעזוב את מכבי תל אביב לאירופה, אבל לא ישחררו אותו בקלות. לא כל שחקן שאומר שהוא רוצה לעזוב, אז הקבוצה צריכה לשחרר אותו".

המשך דרכו של אדי גוטליב: "הוא פצוע. במשך חודש וחצי הוא שיחק עם זריקות. ברור שהייתי רוצה אותו פה, יש בעיה עם החוזה. אני מאמין שהוא יחכים ויבין שהעתיד שלו פה. הוא יכול להישאר איתנו עד סוף העונה, לעזור לנו להישאר בליגה ובקיץ אף אחד לא יימנע ממנו לעזוב. מי שאוהב לשחק, משחק. גוטליב ואלטמן הסבירו לי שהם רוצים לשחק, אם החוזים שלהם ימומשו. אני אישית לא שמעתי מגוטליב ואלטמן שהם לא רוצים להישאר, אבל אני מאמין שמי שירצה להישאר פה, כדי לשקם את הקריירה שלו, יעזור לנו להצליח".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן הפועל תל אביב, עומרי אלטמן. לירון מולדובן
יישאר? אלטמן/לירון מולדובן

"מה שחשוב בשבילנו זה לתת הכל על המגרש", הסביר תמוז: "ככה חונכתי וככה אני אתנהל, אני חושב שעם הסגל הזה צריך להשיג את המטרה והיא להישאר בליגה. פער של שש נקודות מחוף מבטחים זה לא משמעותי. אני אדם אופטימי מטבעי, כמובן שגם החברים צריכים להאמין בעצמם וככה נצליח. הצוות מכין אותנו בצורה נהדרת ובתיאום מלא כדי להישאר בליגה".

על השינויים שעברו עליו במהלך התקופה שלו מחוץ לישראל: "הרי ינתחו כל דבר שאעשה, אתם תחכו ותראו מה אעשה. המטרה שלי היא להישאר בליגה ואז נמשיך הלאה".

המשא ומתן בין הצדדים בעונה שעברה: "קודם כל, כשהפועל תל אביב פנתה אליי חשבתי פעמיים. אבל אני מקצוען, ואני ממשיך הלאה. חשוב לי להסתכל קדימה, מה שהיה אז נשאר בעבר. אני רוצה לעשות את המיטב עבור המועדון, הקבוצה הזו היא משפחה חמה והאנשים שמובילים את המועדון יעשו הכל למען המועדון. מה שקרה לי אז פגע בי, הייתי בתקופה רעה בגלל מה שקרה. אבל אני כאן, הדברים השתנו".

"עברתי משהו דומה ברומניה וזו סיטואציה לא קלה. היה לי משהו דומה לזה ברומניה, אבל אני אוהב כדורגל. באירופה אפשר להתנהל לגבי חוזים, אבל מתאמנים בצורה טובה", סיכם תמוז בנוגע לעתידם של אלטמן וגוטליב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully