וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מתרסקת: קלופ מאוכזב, ברשת מלגלגים, החלוצים בבצורת

המייטי רדז איבדו תואר ראשון העונה אחרי שהודחו מגביע הליגה, המאמן הגרמני תירץ ("התקשנו עם הרוח במחצית הראשונה") ועוד שנה מתחילה לברוח במרסיסייד. וגם: כמה חסר סאדיו מאנה?

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
מאוד מאוכזב. קלופ/רויטרס

התקופה הרעה של ליברפול נמשכה אתמול (רביעי) עם הפסד 1:0 גם בגומלין חצי גמר גביע הליגה מול סאות'המפטון, הפסד שהדיח את המייטי רדז מהמפעל. שיין לונג כבש את שער הניצחון לקדושים בדקה ה-90 והשאיר את הקבוצה של יורגן קלופ עם ניצחון בודד, ה-0:1 הלא מרשים בגביע מול פלימות' ארגייל מהליגה הרביעית, בשבעת המשחקים האחרונים. סאות'המפטון אגב, העפילה עד לגמר המפעל מבלי לספוג אף שער בדרך. היא תפגוש את מנצ'סטר יונייטד או האל סיטי לקרב על התואר (0:2 ליונייטד בבית במשחק הראשון, הגומלין הערב).

עד לא מזמן, נדמה היה שליברפול יכולה לרוץ רחוק בכל שלוש המסגרות בהן היא משתתפת העונה, אבל כעת תואר אחד כבר הלך לאיבוד ובשבת יש לה משחק ביתי מול וולבס בגביע, לפני שהיא תארח את צ'לסי בליגה בשלישי הבא. שבוע חלש נוסף ישאיר את הקבוצה מהמרסיסייד פעם נוספת בלי שום דבר להיאבק עליו במאני טיים של העונה.

התקופה הרעה אפילו גרמה לכך שההאשטאג "קלופ_החוצה" טיפס לרשימת ה"טרנדינגס" בטוויטר בליברפול והעקיצות ברחבי הרשת לא נגמרו:

עוד בנושא:

ליברפול הודחה מגביע הליגה אחרי הפסד לסאות'המפטון

"אין לליברפול עומק בסגל", התלונן ג'יימי קראגר. הנסיעה של סאדיו מאנה לאליפות אפריקה לא עזרה וליברפול ספגה שני הפסדי בית ברציפות לראשונה מאז אוקטובר 2012, כאשר דניאל סטארידג' כבש רק פעמיים בעשרת המשחקים האחרונים שלו ואילו דיבוק אוריגי עומד על 0 מ-10.

קלופ הודה: "זו אכזבה גדולה. אני רוצה להחמיא לסאות'המפטון, שניצחה את שני המשחקים, אבל אני חושב שיכולנו לעשות את העבודה, בטח במשחק הגומלין ובגלל זה אני מאוכזב. היה לנו קשה להתמודד עם הרוח במחצית הראשונה והם יצאו למתפרצות שלהם טוב מאוד. במחצית השנייה השתפרנו ויצרנו מצבים שבדרך כלל אנחנו כובשים מהם, אבל הפעם זה לא קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully