וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר חגגה דקות ארוכות, רב"ש: "אנחנו צריכים את האנרגיות האלו"

25.1.2017 / 23:11

הקבוצה מהבירה גברה על סכנין בטדי בפעם הראשונה אחרי שבע שנים ועלתה שלב בגביע. בן שמעון: "העניין הוא להמשיך ככה. חיזוק? בקרוב הוא יגיע". אבוקסיס: "חייבים עוד 2-3 שחקנים"

שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר חוגג. ברני ארדוב
איתי שכטר אחרי השני/ברני ארדוב

שחקני, אנשי ואוהדי בית"ר ירושלים חגגו הערב (רביעי) במשך דקות ארוכות את הניצחון 1:2 על בני סכנין בשמינית גמר גביע המדינה. בבירה המתינו שבע שנים ארוכות לניצחון על סכנין בטדי והשמחה בסיום הייתה גדולה. הגרלת רבע הגמר תתקיים מחר בשעה 17:15 ואז הצהובים-שחורים יידעו את מי הם ייפגשו לשני המשחקים בשיטת בית-חוץ.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים ניצחה את בני סכנין 1:2
עוד בגביע: בני יהודה הביסה את הפועל אשקלון 0:4
מכבי תל אביב נזקקה לפנדלים כדי לעבור את רעננה

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
חגיגות גדולות בטדי/ברני ארדוב

רן בן שמעון סיכם: "השחקנים צריכים מאוד את האנרגיה הזו, גם אני, גם הקבוצה. אני לא הסיפור פה, הסיפור זה בית"ר ואליה הקהל צריך להתחבר. זה לא היה משחק של 1:2. שיחקנו טוב וכל הכבוד לשחקנים, הם כל כך ראויים לזה. אני מציע לשמור על צניעות ועם כל זה שאנחנו נראים טוב ובתקופה טובה, העניין הוא להמשיך ולמצוא אנרגיות ולנצח".

על לידור כהן, שלא נכלל בסגל, אמר המאמן: "יש לנו רוטציה ארוכה ועוד שחקני סגל שהצטרפו. הוא שחקן חשוב מאוד אבל אני עושה את ההחלטות המקצועיות שלי. אני מאמין שיגיעו שחקנים נוספים, הרצון להתחזק הוא גדול מאוד ובקרוב נביא שחקנים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
עידן ורד סוחב את הקמע של בית"ר ירושלים על הכתפיים. ברני ארדוב
עידן ורד והקמע/ברני ארדוב

מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס, אמר: "מאוד מאכזב להגיע למשחק כזה בלי כל השלישייה הקדמית שלנו, אבל השחקנים שהגיעו עשו את המקסימום, הם סחטו את עצמם עד הרגע האחרון ואני גאה בהם. בחלק הקדמי היה לנו מאוד קשה, היינו עם סגל מאוד קצר, כמעט כל השחקנים משחקים את כל המשחקים ואנחנו לא מצליחים לרענן".

אבוקסיס הוסיף: "הסגל שלנו מאוד קצר, חייבים להביא עוד 2-3 שחקנים, אפילו לא להרכב. אני לא רוצה פה שחקנים שלא שיחקו חצי שנה, אלא כאלה ששיחקו קצת, שיעזרו לנו. קשה מאוד למצוא כאלה בינואר, מי שטוב לו, לא מגיע באמצע העונה, במיוחד לא לסכנין".

מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
"לא מצליחים לרענן". אבוקסיס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully