וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ניו יורק הציעה לקליבלנד את כרמלו אנתוני על קווין לאב

ב-ESPN טוענים שהניקס היו מעוניינים בעסקת ענק, אולם האלופה סירבה בנימוס. ארון גורדון צפוי להשתתף בתחרות ההטבעות של האולסטאר, פורסמו המשתתפים במשחק הצעירים המסורתי

שחקן ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני מול שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב. AP
כמעט קיבלנו את טרייד העונה. כרמלו מול לאב/AP

העונה המאכזבת שעוברת על ניו יורק גרמה לראשי המועדון להציע לאחרונה טרייד ענק לקליבלנד: כרמלו אנתוני תמורת קווין לאב. אלא שעל פי ESPN, האלופה דחתה בנימוס את ההצעה. "המחשבה של הניקס, כך על פי מקורות, היתה שהם יצליחו לשכנע את כרמלו לוותר על הסעיף שמאפשר לו לדחות טריידים אם קליבלנד היתה מביעה עניין בעסקה", נכתב. כוכב הניקס הוא אחד משלושה שחקנים בלבד ברחבי הליגה שמחזיק בסעיף הנ"ל - בצוותא עם לברון ג'יימס ודירק נוביצקי.

לברון, שהביע תרעומת על הסגל הנוכחי של קליבלנד ודרש מהצוות המקצועי לחזק את הסגל, נחשב לאחד מחבריו הקרובים ביותר של כרמלו. השניים אף צוטטו בעבר כאומרים שישמחו לשחק יחדיו, אולם "על פי מקורות, קליבלנד לא מוכנה לוותר על לאב לאחר התפקיד שהיה לו בזכיה באליפות הראשונה בתולדותיה", כך על פי ESPN.

* פורסמו הקבוצות למשחק הצעירים באולסטאר ה-NBA, שיפגיש גם העונה את נבחרת ארה"ב עם נבחרת שאר העולם. בנבחרת ארה"ב ניתן יהיה למצוא את דווין בוקר, מלקולם ברוגדון, מרקיס כריס, ברנדון אינגרם, פרנק קמינסקי, ג'אליל אוקפור, דיאנג'לו ראסל, ג'ונתן סימונס, קארל אנתוני טאונס ומיילס טרנר, בעוד מנגד, יעלו ג'ואל אמביד, דאנטה אקסום, באדי הילד, ניקולה יוקיץ', טריי ליילס, עמנואל מודיאיי, ג'מאל מורי, קריסטאפס פורזינגיס, דומנטאס סאבוניס ודריו שאריץ'.

* בארה"ב טוענים שאלוף ההטבעות זאק לאבין לא מתכוון להשתתף בתחרות השנה. בניגוד אליו, ארון גורדון, שסיים שני אשתקד, עשוי לשוב ולחפש את התואר. גם גלן רובינסון עשוי להשתתף, זאת בניגוד ללארי נאנס וג'יילן בראון, שסירבו להצעות.

עוד בנושא:

המחלוקות בקליבלנד מחריפות: "דן גילברט לא אוהב את הגישה של לברון ג'יימס"

ארון גורדון, אורלנדו מג'יק, בתחרות ההטבעות. GettyImages
יהיה כיף. ארון גורדון אשתקד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully