וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אנורתוזיס ורוני לוי העפילו לרבע גמר הגביע הקפריסאי

המאמן הישראלי וקבוצתו הביסו 0:5 את אסיל ליסי מהליגה השנייה והשלימו 0:7 בסיכום שני המשחקים. 14 דקות לרפאלוב בניצחון ברוז', 45 לסייף ב-0:0 של גנט, 90 דקות לביטון בניצחון סלטיק

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בגביע הולך לו, בליגה קצת פחות/ברני ארדוב

אנורתוזיס פמגוסטה ומאמנה רוני לוי העפילו הערב (רביעי) לרבע גמר הגביע הקפריסאי, אחרי 0:5 במשחק הגומלין מול אסיל ליסי מתחתית הליגה השנייה ו-0:7 בסיכום שני המשחקים. אדריאן קולונגה (34), איסמעיל גונסאלבש (42), גילרמה סנטוס (67) ונאופיטוס קיריאקו (71) כבשו לאנורתוזיס, שנהנתה גם משער עצמי לקראת הסיום. זה היה בסך הכל הניצחון השני של לוי בחמשת המשחקים האחרונים של הקבוצה בכל המסגרות, שניהם היו על אסיל ליסי. בליגה אנורתוזיס סיימה את שני משחקיה האחרונים בתיקו. ניקולה מיטרוביץ', שעזב לאחרונה את בני יהודה וחתם באנורתוזיס, לא שיחק, וכך גם אקס מכבי חיפה רובן ראיוס.

עוד בנושא

ניקולה מיטרוביץ' בראיון: "בני יהודה - אחת הטעויות הגדולות בחיי"

* אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים בהרכב, ליאור רפאלוב נותר הפעם על הספסל וקיבל רק 14 דקות בניצחון קלאב ברוז' 1:2 על בוורן, במסגרת המחזור ה-23 בליגה הבלגית. בעקבות הניצחון ברוז', שמוליכה את הליגה, מובילה בשתי נקודות על פני השנייה אנדרלכט.

* קני סייף הוחלף במחצית המשחק מול לוקרן, שהסתיים ב-0:0, גם הוא בליגה הבלגית. רמי גרשון הפצוע ואופיר דוידזאדה נותרו מחוץ לסגל. גנט עם ניצחון ליגה אחד בלבד בשבעת המשחקים האחרונים.

* ניר ביטון שיחק 90 דקות ב-0:1 של סלטיק על סט. ג'ונסטון במסגרת המחזור ה-21 בליגה הסקוטית. זה היה הניצחון ה-16 של סלטיק ברציפות בליגה, והם איבדו רק שתי נקודות העונה. הפער שלהם בצמרת עומד על 22 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully