וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "עובר אורח שדד את יורדנו ונטורה והותיר אותו למות במכוניתו"

ברפובליקה הדומיניקנית מדווחים שאזרח שעבר ליד מכוניתו הפגועה של כוכב קנזס סיטי רויאלס, אשר מת בתאונת דרכים בראשון, החליט לגנוב את כספו במקום לקרוא לעזרה, ובכך גזר את דינו

יורדנו ונטורה קנזס סיטי רויאלס. Charlie Riedel, AP
עצוב. ונטורה/AP, Charlie Riedel

ביום ראשון האחרון עולם הספורט הרכין את ראשו בעקבות מותו של כוכב קנזס סיטי רויאלס, המגיש הדומיניקני יורדנו ונטורה, אשר נהרג בתאונת דרכים במולדתו בגיל 25, ארבעה חודשים בלבד אחרי שמגיש מצוין וצעיר אחר, חוזה פרננדס ממיאמי מארלינס, מצא את מותו בתאונה ימית.

הדיווח הראשוני ב-ESPN טען שוונטורה נהג תחת השפעת אלכוהול, אך היום (רביעי) מדווחים שלא נמצאה בדמו כמות אלכוהול גבוהה מהמותר בחוק, ומציינים כי הוא לא חגר חגורת בטיחות. אלא שהיום מדווחים שוונטורה כלל לא מת לאחר התאונה, אלא רק שעות אחר מכן. על פי הדיווחים, עובר אורח ניגש למכוניתו של השחקן ובמקום לעזור לו, שדד אותו, והשאיר אותו להתבוסס בדמו ולמות.

ונטורה, שזכה עם הרויאלס באליפות ב-2015, שנה אחרי שהפסיד עם הקבוצה בוורלד סירייס, הספיק לשחק שלוש שנים ב-MLB ועמד על מאזן קריירה של 31:38. הוא נודע בעיקר בזכות הזריקות העוצמתיות שלו, שהגיעו עד 96.4 מיילים לשעה.

וכאילו שלא די בכך, שחקן עבר בליגה, אנדי מארטה, שבשנתיים האחרונות עבר לשחק בדרום קוריאה, נהרג בסוף השבוע בתאונת דרכים, גם היא ברפובליקה הדומיניקנית (תאונה שונה מזו של ונטורה). מארטה, בן 33 במותו, נחשב לפני כעשור לאחד השחקנים הצעירים המבטיחים בעולם. הוא לא עמד בציפיות ממנו, אך הספיק לשחק כשש שנים ב-MLB, רובן בקליבלנד בחצי השני של העשור החולף. הוא נהרג לאחר שנהג במהירות מופרזת וסטה מהמסלול.

עוד בנושא

הפגרה הטראגית ב-MLB נמשכת: יורדנו ונטורה נהרג בתאונת דרכים
כוכב הבייסבול של מיאמי מארלינס חוזה פרננדז נהרג בתאונת שיט
ארצות הברית אבלה על מותו של חוזה פרננדס: "החלום האמריקאי, סמל ההגירה"
אלדמיס דיאס חזר מהלוויתו של חוזה פרננדס, וחבט לגרנד סלאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully