וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "לא אכפת לי משריקות, אני לא כאן כדי לספק את המבקרים"

כוכב ריאל מדריד התייחס לביקורת בברנבאו, השווה בינו לבין מסי והחמיא לזידאן: "מלא תשוקה לכדורגל". בריאל מודאגים: רונאלדו חש בכאבים תוך כדי נהיגה והזעיק אמבולנס

one

דאגה בריאל מדריד: כריסטיאנו רונאלדו היה בדרכו לחופשת סקי בספרד בסוף השבוע האחרון, אך כאבים גדולים שחש בפרק כף היד גרמו לו לעצור את רכב הלמבורגיני שלו בצידי הדרך ולהזעיק אמבולנס. כך מדווחים הבוקר (רביעי) בספרד. הפורטוגלי שהה ברכב עם בת זוגו החדשה, הדוגמנית ג'ורג'ינה, ועל פי עדי ראייה הוא נראה לחוץ ומתוח לפני שנטש את רכבו ונאלץ גם לבטל את החופשה עקב כך.

רונאלדו אושפז למשך כמה שעות בבית חולים במדריד, קיבל טיפול קצר ושוחרר לביתו. ככל הנראה מדובר בפציעה שהוא סוחב מהמשחק האחרון מול מלאגה (1:2 לריאל מדריד). במהלך המשחק רונאלדו חש כאבים בכף היד ואחרי זמן מה נחבש בידו.

כמו כן, רונאלדו סובל מפציעה נוספת בכף רגל ימין, אחרי תיקול שספג במהלך אותו משחק. בעקבות הפציעה רונאלדו לא התאמן אמש, ועל פי 'מארקה' ריאל מדריד "עוטפת אותו בצמר גפן" כדי שהפציעה לא תחמיר. אם רונאלדו לא יתאושש לחלוטין משתי הפציעות הללו, הוא אמור להיות מחוץ לסגל למשחק מול סלטה ויגו בגביע הערב (22:15). מרקו אסנסיו עשוי לפתוח במקומו בהרכב.

הרכב של רונאלדו בצידי הדרך

רונאלדו, שזכה בתואר "השחקן היעיל של 2016" על ידי הקהל הסיני באתר "Dongqiudi", נשאל על שריקות הבוז שספג בברנבאו בשבת האחרונה מול מלאגה, וענה: "לא אכפת לי משריקות. כל אחד יש מי שלא אוהב אותו בגלל סיבה כזו או אחרת. אני לא כאן כדי לספק את המבקרים. אני כאן רק כדי לגרום אושר לאוהדים שלי - אלה שמתייחסים אליי באדיבות ובכבוד ותמיד תומכים בי".

רונאלדו ציין ש"יש לנו כבוד גדול כלפי זידאן, גם כשחקן והיום כמאמן. הוא מלא תשוקה לכדורגל, והוא מביא לנו רוגע, שחשוב לנו מאוד. זידאן הוא זה שאחראי לרצף של 40 משחקים ללא הפסד. הוא שינה את המנטליות של הקבוצה, והתחלנו לנצח".

רונאלדו נשאל על מסי ואמר ש"אני לא אוהב השוואות, אבל זה חלק מהעסק. מסי עושה את המיטב עבור הקבוצה שלו, וכך גם אני. אנחנו יריבים כי אנחנו משחקים עבור שתי קבוצות שונות, אבל יש לנו הערכה גדולה אחד כלפי השני". כריסטיאנו נשאל לגבי עתידו ואמר: "אם ארגיש טוב, בלי פציעות, ואם עדיין תהיה לי מוטיבציה, אשחק עד שאהיה בין 35, או 41, או 45, לא יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully