וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר קריאף: "ביחד עם עונת האליפות, יש פה את הסגל הטוב ביותר שהיה"

25.1.2017 / 8:12

אופוריה בעירוני קרית שמונה לאחר ה-1:2 על הפועל באר שבע בשמינית גמר הגביע: "לא סתם איזי שרצקי אמר שנבנה פה סגל אדיר. מאוריסיו? הוא צריך לכוון רק לאחת מהקבוצות הגדולות באמת". ביטון זכה למחמאות

ניצן וביטון/מערכת וואלה! NEWS, אסף חיימוביץ'

שמחה גדולה נרשמה בעירוני קרית שמונה לאחר הניצחון אמש (שלישי) 1:2 על הפועל באר שבע בשמינית גמר גביע המדינה: "אנחנו מוכיחים כבר תקופה ארוכה שאנחנו מהקבוצות היותר איכותיות בליגה", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו כל הזמן שומרים על צניעות וגם עכשיו נעשה את זה, אבל אין ספק שנבנה פה סגל טוב שרק היה צריך זמן כדי להתחבר".

עוד בנושא

הערכת מצב מחודשת בהפועל באר שבע: "זאת באמת סטירה כואבת"
עירוני קרית שמונה ניצחה 1:2 את הפועל באר שבע והעפילה לרבע הגמר
ברק בכר: "צריך קצת להרים את הקבוצה ולהסיק את המסקנות"

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים עם מאוריסיו. רוני לבנה
אשדוד מחזרת ללא הפסקה. מאוריסיו חוגג עם החברים/רוני לבנה

עוד לפני המשחק, באסיפה המסכמת, אמר המאמן תומר קשטן לשחקנים שהוא מאמין שהם ינצחו. אורן ביטון זכה למחמאות על משחק ההגנה השקט שהפגין: "הוא הופך להיות אחד המגנים הטובים בארץ", אמרו במועדון. "לא סתם איזי שרצקי אמר שנבנה פה סגל אדיר. הוא דיבר בין היתר על שחקנים אלמוניים כמו אורן". גם מאוריסיו, שכבש צמד, זכה למחמאות. החלוץ הברזילאי זוכה בחודש האחרון למסרים בלתי פוסקים ממ.ס. אשדוד, אך בעירוני קרית שמונה הבהירו לאורך כל הדרך שאין סיכוי שהוא ישוחרר. "מאוריסיו צריך לכוון רק לאחת מהקבוצות הגדולות באמת", אמר שחקן בקבוצה. "הוא יישאר איתנו והוא שחקן חשוב מאוד". אגב, במועדון הבהירו שוב שאף אחד מהשחקנים לא יזכה לשחרור וזאת למרות שכמה שחקנים מתכוונים לבקש זאת משרצקי. על אף שהוא נמצא בארצות הברית, הבעלים צפה במשחק וכעת, לאחר הניצחון, השחקנים בטוחים שהוא כבר לא חסר חשק ולא מרוצה ממצב הקבוצה.

"אנחנו צריכים להישאר צנועים", הסביר אופיר קריאף, שזכה גם כן למחמאות ונחשב בעיני הצוות המקצועי לאחד הברגים המשמעותיים ביותר בשינוי. "הפועל באר שבע הקבוצה הכי חזקה שיש. אין לנו קהל רב, אז מן הסתם פחות סופרים אותנו, אבל לדעתי, יש פה את הסגל הטוב ביותר שהיה בקבוצה ביחד עם עונת האליפות. אנחנו יודעים איזה שחקנים אנחנו והצוות המקצועי מחדיר בנו אמונה ומכין אותנו. אני בתקופה טובה מאוד ואני רק רוצה להמשיך ככה. כיף לי וטוב לי פה. המטרה היא פלייאוף עליון ואז השמיים הם הגבול".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully