וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ': "ראינו היום שהפועל חיפה לא קבוצה גדולה, חסר לנו מזל"

מאמן הפועל ראשון לציון אחרי ההדחה בשמינית גמר גביע המדינה: "אמרתי שאין להפועל חיפה קהל, אז הם קיללו אותי כל המשחק". גולן: "הלשון שלי לא טובה בדיבורים". רפואה אופטימי

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. מגד גוזני
דוהרים. שחקני מכבי פתח תקוה/מגד גוזני

שלב שמינית גמר גביע המדינה יצא לדרך הערב (שלישי) עם העפלה של מכבי פתח תקוה והפועל חיפה. המלאבסים חגגו מול הפועל תל אביב עם 0:2 קליל, הבחורים של דני גולן דרסו 0:3 את הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. הגרלת רבע הגמר תתקיים ביום חמישי בשעה 17:00 ותועבר בשידור ישיר בוואלה! ספורט מבית הנבחרות בשפיים.

מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. מגד גוזני
מאושר. רפואה/מגד גוזני

בסיום המשחק באצטדיון המושבה סיפר מאמן מכבי פתח תקוה, קובי רפואה: "אנחנו שמחים שעלינו לרבע הגמר, עוד שלב בדרך ואנחנו עם הפנים קדימה. אני מאוד מקווה שזו העונה שלנו, אנחנו רוצים להמשיך ביכולת הזאת ובתצוגות הללו. אני מאוד מקווה שזה יקרה ואני כל הזמן דורש עוד ועוד ועוד, כל הכבוד לשחקנים שהם עומדים בזה - אפילו שלא היה משחק גדול היום. אני מאוד מקווה שנצליח להביא שחקן חיזוק אחד לפחות וביומיים הקרובים שנחתים את השחקנים שאנחנו רוצים כי הקבוצה זקוקה לחיזוק ורענון".

בצד המפסיד באצטדיון בחיפה, ניר ברקוביץ' נשאל על הכעס של שחקני הפועל חיפה, שטענו כי זלזל בהם בראיונות לפני המשחק: "זלזלתי בהפועל חיפה? גם היום לא ראינו שזו קבוצה גדולה. הגענו לשלושה-ארבעה מצבים והיה לנו חוסר מזל. גם מול 10 שחקנים הם בקושי איימו עלינו, אני עדיין אומר שזו לא קבוצה גדולה. הלאה, יש לנו משחק יותר חשוב ביום שני מול מכבי שעריים. אמרתי שאין להפועל חיפה אוהדים והאצטדיון ריק אז קיללו אותי כל המשחק. אהבתי את זה. לא ידעתי מה זה, אני חדש בראיונות. חנן ממן באמת שחקן גדול, הוא מתאים לקבוצות הגדולות".

מאמן הפועל חיפה דני גולן: "זה דברים שאני מדבר עליהם. עברנו שלב, מאמץ גדול של הבחורים, אני סומך תמיד על הרוטציה שלנו, למרות שחלקה הייתה בגלל אילוצים. יצאנו מסבב של ארבעה מורחקים ופצועים, צריך לעבור למשחק הבא. להבדיל מאחרים, אני לא מדבר הרבה. הלשון שלי לא טובה בדיבורים. אם הצלחנו, מה טוב. אם לא, צריך להסתכל למטה. הפועל תל אביב עם סגל לא פחות טוב מכל הקבוצות שנמצאות למטה, ושאף אחד לא יחשוב אחרת. אני מקווה שהשחקנים שלי יבינו את זה. יש לי היסטוריה בלהציל קבוצות, לא עם מינוס שש אלא עם מינוס 17. נצטרך לבוא קשוחים ולנסות להשיג תוצאה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מאמן הפועל ראשון לציון ניר ברקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
לא התרשם. ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully