וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רות'לסברגר: "אני לא יודע אם אשחק בעונה הבאה"

24.1.2017 / 19:50

אחרי שהעונה של פיטסבורג הגיעה לסיומה, הקוורטרבק שיחגוג בעוד כחודש את יום הולדתו ה-35 סירב להתחייב כי הוא ימשיך לשחק: "אני צריך להתנתק קצת ולחשוב על העונה הבאה"

בן רות'לסברגר פיטסבורג סטילרס. Fred Vuich, achla_TV
יישאר עוד עונה? רות'לסברגר/achla_TV, Fred Vuich

יומיים אחרי שהעונה של פיטסבורג סטילרס הגיעה לסיומה עם הפסד 36:17 בגמר ה-AFC מול ניו אינגלנד פטריוטס, הפתיע הערב (שלישי) הקוורטרבק הוותיק של הפלדות, בן רות'לסברגר, כאשר הודה בראיון בתחנת רדיו מקומית שהוא לא בטוח האם הוא ישוב למגרשים בעונה הבאה.

ביג בן, שיחגוג בעוד כחודש את יום הולדתו ה-35, הבהיר כי הוא לא ייצא בהצהרות בשלב זה וכן הזכיר את העונה הבאה, אולם הוא סירב להתחייב. כאשר נשאל "כמה זמן עוד יש לך בליגה?", הוא ענה: "אני לא יודע".

"דיברתי אתמול בלילה עם אשתי. דיברתי גם עם הסוכן שלי והמאמן. אקח את הפגרה כדי להעריך את המצב ולבדוק את כל האפשרויות שלי, את מצבי הבריאותי והמשפחתי. אני צריך להתנתק קצת ולחשוב על העונה הבאה והאם תהיה עונה הבאה עבורי. אני חושב שבשלב זה של הקריירה שלי ובגילי, הערכה מחודשת היא הדבר הנכון לעשות בסוף כל עונה".

רות'לסברגר מוביל את פיטסבורג מאז 2004. הוא זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ורשם 185 הופעות, 46,814 יארדים ו-301 טאצ'דאונים בעונה הסדירה, אולם סבל לאורך השנים מלא מעט פציעות. העונה הוא החמיץ שני משחקים ובסך הכול, רק בשלוש עונות מתוך 13 הצליח להשלים את כל 16 המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully