וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מכבי תל אביב: פרץ צפוי להחליף את אלברמן, בן חיים ייעדר

קרויף חושש שהקפטן יספוג צהוב שיגרום לו להחמיץ את באר שבע, בן חיים הבלם והחלוץ וגם גולסה לא יהיו בסגל לשמינית גמר הגביע (ד', 19:00, ספ' 5 לייב). בנימין ושכר חוזרים אצל המארחת

שמינית גמרמחצית25/01/2017
הפועל רעננה
    0
      מכבי תל אביב
      יוסי ציפקיס

        הפועל רעננה:

        אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים, הגביע לא בדיוק בראש מעיינייה של הפועל רעננה, שגם כך ניצחה רק פעם אחת ב-14 מפגשים את מכבי תל אביב. חיים סילבס יקבל בחזרה את בן בנימין ומוחמד שכר שסיימו עונשי הרחקה, והם יפתחו על חשבון רועי שוקרני ודור חוגי. רעננה לא הגיעה לרבע הגמר מאז 2011.

        מכבי תל אביב:

        טל בן חיים הבלם יחמיץ את המשחק בשמינית גמר גביע המדינה מחר (רביעי, 19:00, 5+ לייב) מול הפועל רעננה ואף לא הגיע הערב לאימון המסכם בשל מחלה. בן חיים שאיבד את מקומו בהרכב מאז הפך ג'ורדי קרויף למאמן החירום של הקבוצה, היה אמור לפתוח מחר מכיוון שקרויף העדיף להשאיר את אחד הבלמים על הספסל. אך כעת נראה ששוב יפתחו יחד יגור פיליפנקה ואיתן טיבי. גם טל בן חיים החלוץ, שסבל ממתיחה בגבו וחזר להתאמן באופן חלקי אחרי שנעדר כמה ימים, לא ישחק.

        מחשש שיספוג כרטיס צהוב שימנע ממנו ליטול חלק במשחק העונה מול הפועל באר שבע, צפוי גל אלברמן להיעדר ממשחק הגביע מחר מול הפועל רעננה. את מקומו צפוי למלא דור פרץ, שמחכה לשמוע את ההתפתחות לגביו ומושך עניין מקבוצות רבות בליגה. גם אייל גולסה צפוי להיעדר מאחר שהוא סוחב פציעה מהמשחק האחרון מול בני סכנין. ג'ורדי קרויף שחזר מאירופה לאימון המסכם אחרי שיצא לקדם החתמת מאמן חדש, אמר הערב: "אני לא יודע אם זה יהיה המשחק האחרון שלי כמאמן, אבל אני מקווה שזה לא יהיה המשחק האחרון של מכבי תל אביב בגביע העונה".

        ניב זריהן שחקן מ.ס. אשדוד (שמאל) מול טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
        יישאר מחוץ לסגל. טל בן חיים הבלם/יוסי ציפקיס

        הרכבי הקבוצות

        שופט: איתן שמואלביץ'
        אצטדיון: נתניה

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            1
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully