וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד ניצחה ועלתה לפסגה, הפסד לדיוויד בלאט

יול (26 נקודות) העניק לבלאנקוס 89:91 על באמברג עם סל על הבאזר, וגם את המקום הראשון. מילאנו הביסה 83:99 את אולימפיאקוס, מכבי תל אביב ירדה למקום האחרון. אפס ניצחה את דרושאפקה

שחקן ריאל מדריד סרחיו יול. GettyImages
עוד רגע ענק לסרחיו יול/GettyImages

המחזור ה-19 ביורוליג יגיע הערב (רביעי) לסיומו עם שלושה משחקים. אנאדולו אפס ניצחה בדרבי את דרושאפקה ודיוויד בלאט, 81:93. ריאל מדריד השיגה ניצחון דרמטי מאוד, 89:91 על באמברג, ואולימפיאקוס הופתעה עם תבוסה 99:83 למילאנו, שהחליפה מקומות עם מכבי תל אביב ושלחה אותה למקום האחרון.

אנאדולו אפס - דרושאפקה 81:93

אחרי שני הפסדים רצופים, אנאדולו חזרה לנצח דווקא בדרבי על חשבון הקבוצה של דיוויד בלאט בדרבי הטורקי. אנאדולו, שמציגה דומיננטיות מוחלטת מול דרושאפקה בשנתיים האחרונות ומנצחת אותה בכל המפגשים, שמרה על המסורת למרות ניסיון קאמבק של בלאט ברבע האחרון. אנטה זיזיץ' הסנטר הצעיר של האורחים עוד קבע 75:77 בלבד מהקו, ארבע דקות לסיום, אבל כאן הגיעה 0:9 של המארחים בראשותו של ברנדון פול ודרושאפקה נכנעה ליריבה שהערב הייתה עדיפה. ברנדון פול שהצטרף במהלך העונה לאנאדולו הוליך אותה עם 21 נקודות, כולל 5 מ-9 מחוץ לקשת. תומא הרטל הרכז הצרפתי הנפלא הוסיף 17 ו-7 אסיסטים ובריאנט דאנסטון תרם 14 ו-6 ריבאונדים. בראד וונאמייקר הצטיין אצל בלאט עם 24 נקודות ו-6 אסיסטים, אנטה ז'יז'יץ' הסנטר הצעיר שישחק הבאה בבוסטון ב-NBA, תרם 16 נקודות ולא פחות מ-18 ריבאונדים (!).

באמברג - ריאל מדריד 91:89

איזו דרמה אדירה, בסופה ריאל מדריד עלתה למקום הראשון ביורוליג על חשבון צסק"א מוסקבה. אחרי שני הפסדים רצופים, שניהם ברוסיה, הגרמנים חזרו הביתה, שם ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים, והקשו מאוד על הבלאנקוס. המשחק היה צמוד לכל אורכו, באמברג הצליחה להישאר בעניינים למרות שהרבתה לאבד (10 לעומת 2 בלבד של ריאל) ובתחילת הרבע האחרון ריאל הובילה בנקודה בלבד. דקה ושמונה שניות לסיום סרחיו יול הנהדר (26 נקודות) צלף מחוץ לקשת והקפיץ את היתרון לחמש, אך הגרמנים העקשנים חזרו והשוו. יול קלע פעמיים מהקו, זיזיס איזן עם קליעות עונשין משלו, ואז הגיע הרגע הגדול של יול, שקלע את סל הניצחון ממש על הבאזר. ריאל, שקיבלה משחק נהדר גם מג'ייסי קארול (24 נקודות) עם ניצחון חמישי ברציפות במפעל. 14 נקודות של פביאן קאוזר לא הספיקו מנגד.

בראד וונאמייקר דרושאפקה. GettyImages
24 נקודות שלו לא הספיקו לבלאט. וונאמייקר/GettyImages

מילאנו - אולימפיאקוס 83:99

עם מאזן של הפסד בודד בשמונת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות וארבעה ניצחונות רצופים במפעל, היוונים קיוו להמשיך במומנטום ולהשתוות במאזנם לזה של המוליכות ריאל מדריד ואולימפיאקוס. למילאנו, שחזרה לנצח במחזור האחרון אחרי עשרה הפסדים רצופים, היו תוכניות אחרות. אולימפיאקוס עוד הובילה בסיום הרבע הראשון, אך מאותו רגע האיטלקים השתלטו על המשחק. האורחים עוד הובילו לסירוגין ברבע השלישי, אך מילאנו סיפקה רבע אחרון יוצא מן הכלל של 22:32 והשלימה ניצחון מפתיע ומרשים, שגם הוריד את מכבי תל אביב למקום האחרון ביורוליג. דויד פסקולו הוביל שישה שחקנים של מילאנו בדאבל פיגרס עם 15 נקודות, 16 של גאורגיוס פרינטזיס היו מעט מידי עבור היוונים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully