וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה 81:97 את זניט סנט פטרסבורג

סגנית האלופה הציגה יכולת טובה והגדילה את סיכוייה לעלות לשלב הבא. סטודמאייר היה מצוין עם שיא עונה של 26 נקודות להן הוסיף 8 ריבאונדים, גם ג'רלס בלט עם 22 ו-7 אסיסטים

ברני ארדוב

הפועל ירושלים הביסה הערב (שלישי) 81:97 את זניט סנט פטרסבורג ועשתה צעד משמעותי לעבר השלב הבא ביורוקאפ. יש לציין כי שחקניו של סימונה פיאניג'אני כבר היו מאוד קרובים לנצח בהפרש גדול מ-20, מה שהיה משפר את סיכויי הקבוצה לסיים במקום הראשון בבית (הפסידו לזניט 101:81 במחזור הקודם), אך איבדו ריכוז בסיום וניצחו ב-16 "בלבד".

המחצית הראשונה היתה צמודה והסתיימה ביתרון ארבע נקודות לאדומים, כשמי שנראה נהדר מהפתיחה הוא אמארה סטודמאייר. הסנטר היה פיזי בצבע, שלט בריבאונד ואף קלע מבחוץ. ירושלים החלה את הבריחה ברבע השלישי אותו ניצחה בשש נקודות, כאשר קרטיס ג'רלס לקח אחריות גם הוא ונראה נהדר. האדומים הבטיחו את הניצחון ברבע האחרון, בעוד יריבתם איבדה את הראש והבינה כי המשחק ברח לה. בדקות האחרונות שתי הקבוצות שיחקו רק על ההפרש. ירושלים כבר הובילה ב-23 בדקות האחרונות, אך מספר החטאות מבחוץ גנזו את התקוות לסיים ביתרון גדול מ-20. סגנית האלופה מנצחת, עולה למאזן 1:3 ומשפרת את הסיכויים לעלות לשלב הבא.

סטודמאייר מול אמבקווה בשריקת הפתיחה/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: אמארה סטודמאייר 26 (5 מ-11 ל-2, 2 מ-2 ל-3, 10 מ-12 מהעונשין) ו-9 ריבאונדים, קרטיס ג'רלס 22, 5 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ג'רום דייסון 18, טראוויס פיטרסון 14, ליאור אליהו 8, שון ג'ונס 4, מאליק היירסטון 3, טרנס קינזי 2. יותם הלפרין (16 דקות) ובר טימור (8 דקות) שותפו ולא קלעו.

בלטו בזניט: ריאן טולסון 27 (5 מ-8 ל-3), סרגיי קראסב 12, ארון ווייט 7.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אמארה סטודמאייר הפועל ירושלים. ברני ארדוב
משחק נהדר. סטודמאייר/ברני ארדוב

מהלך המשחק:

המשחק יצא לדרך. ירושלים פתחה בחמישייה עם בר טימור, טרנס קינזי, קרטיס ג'רלס, אמארה סטודמאייר וטראוויס פיטרסון. האורחים רצו בפתיחה, ושלשה של ריאן טולסון העלתה אותם ליתרון 0:5 כבר אחרי דקה, אך פיטרסון צימק עם סל יפה בצבע. ארבע דקות בתוך הרבע, סטודמאייר חדר עם הרבה כוח ועם שני סלים רצופים העלה את האדומים ליתרון. זריקות עונשין של קראסב כבר השוו את התוצאה, אך נקודות של אליהו הורידו את ירושלים ביתרון 17:19.

הרבע השני נפתח עם שתי דקות ללא נקודות, עד שדייסון הגיע לקו ודייק פעמיים. שלשה של סטודמאייר העלתה את ירושלים ליתרון והורידה את הקבוצות לפסק זמן. ארבע דקות למחצית, קראסב הוסיף שתיים מחצי מרחק וצימק את ההפרש. ביתרון שבע, מאליק היירטסון ביצע עבירה בלתי ספורטיבית, אך סטודמאייר חטף מן העבר השני. הרוסים לא נשברו ו-40 שניות לסיום המחצית, טולסון קבר שלשה מהפינה וצימק לנקודה. ג'רלס קלע בחדירה יפה עם הבאזר והמחצית הסתיימה ביתרון 37:41 לאדומים.

טראוויס פיטרסון הפועל ירושלים מול ריאן טולסון זניט. ברני ארדוב
טולסון מנסה לעצור את פיטרסון/ברני ארדוב

המחצית השנייה יצאה לדרך וטולסון פתח אותה עם חמש נקודות רצופות והפך את התוצאה, סטודמאייר קלע מהקו והחזיר את היתרון לאדומים. בהמשך, שלשות של ג'רלס ופיטרסון העלו את ירושלים ליתרון חמש. ארבע דקות מפתיחת הרבע, דייסון חדר וסיים עם סל ועבירה, בדרך ליתרון תשע, 46:55. לקראת סיום הרבע השלישי זניט הרבתה להחטיא מכל הטווחים, וג'רום דייסון שוב חדר ועם מהלך נהדר העלה את ירושלים ל-50:62. הקבוצות ירדו לפסק זמן, וזניט חזרה ממנו עם ריצת 0:6, שאילצה גם את פיאניג'אני לקחת פסק זמן משלו. דקה לרבע הרביעי, טולסון הלוהט הוסיף שלשה מרחוק. מנגד, פיטרסון נחסם בעבירה בצבע, מה שהוביל לעצבים של הספסל של זניט ולעבירה טכנית לחובתם. אסיסט יפה של הלפרין לג'ונס הסתיים בנקודות של האחרון והמארחת ירדה לרבע האחרון ביתרון 59:69.

שתי דוקת מפתיחה הרבע האחרון, מאליק היירטסון ביצע עבירה על קייל לנדרי שדייק מהקו. דקה לאחר מכן, סטודמאייר שוב היה שם עם סל מחצי מרחק והיתרון צמח פעם נוספת לעשר, 63:73. שתי הקבוצות המשיכו לקלוע, כשסטודמאייר המשיך לבלוט ולסחוט עבירות. ארבע דקות לסיום, קראסב ביצע עבירת תוקף כאשר ירושלים הובילה 69:82 וזניט לקחה פסק זמן. שלשות של ג'רלס ופיטרסון הגדילו את ההפרש ל-69:88, האם האדומים ינצחו ביותר מ-20? שתי דקות וחצי לסיום דייסון קבר שלשה מצד אחד, אך גם טולסון עשה זאת מן העבר השני. בסיום ירושלים לא הצליחה לקלוע מספר זריקות מבחוץ, וניצחה ב-16, 81:97.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully