וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות של פיב"א: הצ'אנס האחרון של נהריה להעפיל

24.1.2017 / 14:45

הסגולים יתארחו בגרמניה אצל פרנקפורט המשתפרת (21:00, ספורט 5+). רק ניצחון שלהם, בשילוב תוצאות מחמיאות מהבתים האחרים יתנו להם את הכרטיס ל-24 האחרונות, אחרת ינשרו ליורופקאפ

תקציר: עירוני נהריה - מכבי אשדוד 69:76. one
נהריה תצליח להעפיל?/one

עירוני נהריה תסיים מחר (רביעי) את שלב הבתים בליגת האלופות של פיב"א כשתתארח בגרמניה אצל פרנקפורט (21:00, שידור ישיר בספורט 5+). הקבוצה של אריק אלפסי גברה על הגרמנים בסיבוב הראשון 54:75 בזכות משחק מצוין של גילברט בראון.

הפסד של הסגולים יפיל אותם להגרלת שמינית גמר היורופקאפ, בעוד ניצחון בגרמניה יעלה אותם למקום החמישי בבית על חשבון פרנקפורט, ואז נהריה תעפיל אם תסיים בין ארבע הקבוצות הטובות ביותר שסיימה במקום החמישי. ניצחון של נהריה יספיק לה לעלות במידה שאחת מהקבוצות הבאות תפסיד - אוסטנד, שמשחקת בחוץ נגד ציבונה זאגרב, פאוק סלוניקי שמשחקת בחוץ נגד ונטספילס או ססארי שמשחקת בבית נגד פרטיזן בלגרד.

נהריה מגיעה לגרמניה במצב רוח לא טוב אחרי ההפסד הדרמטי להפועל ירושלים במשחק הליגה האחרון. עם זאת, בקבוצה היו מרוצים משלבים רבים של המשחק בהם הכתיבו את הקצב והיו עדיפים על ירושלים. בסביבת הקבוצה מאמינים ביכולת של השחקנים ובאפשרות לנצח את פרנקפורט ולהכנס לשלב 24 האחרונות בליגת האלופות בצורה מפתיעה, אחרי שכבר היה נראה שאבדו הסיכויים לפני מספר שבועות.

פרנקפורט היא כבר לא אותה קבוצה חלשה שהגיעה לישראל וקיבלה בראש בעין שרה. אנטוניו גרייבס ואקינה איבקווה הם שניים מהשחקנים ששילמו את המחיר על היכולת החלשה של הקבוצה ואת מקומם תפסו הגארד האמריקאי הצעיר איי ג'יי אינגליש ושחקן הפנים הפיני שון האף. הגרמנים השיגו שלושה ניצחונות בארבעת משחקיהם האחרונים באירופה, כשבשבוע שעבר הם מהממים את אריס סלוניקי ביוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully