וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - בני סכנין: לידור כהן לא בסגל, התלבטות בין עזרא לזגורי

הקשר שפתח ב-11 הפועל כפר סבא, הוצא מהסגל וייתכנו התפתחויות לגביו עד סיום חלון ההעברות. בן שמעון מתלבט בין עזרא לזגורי לצד ורד. (21:00, 5 לייב). מוגרבי בספק אצל אבוקסיס

שמינית גמרמחצית25/01/2017
בית"ר ירושלים
    0:1
      בני סכנין
      ברני ארדוב

        בית"ר ירושלים

        בית"ר ירושלים דרוכה לקראת משחק הגביע הערב בטדי נגד בני סכנין. לידור כהן, הקשר שפתח ב-11 מול הפועל כפר סבא במחזור הליגה האחרון, לא נכלל בסגל מסיבות מקצועיות. יש לציין כי הקשר כבר ביקש לעזוב את הקבוצה ולהיות לפחות מושאל עד לתום העונה אך בשלב זה בבית"ר מסרבים. עם זאת, ייתכנו התפתחויות עד לסיום חלון ההעברות. כמו כן, נראה כי השלישייה הקדמית תורכב מעידן ורד, חן עזרא ואיתי שכטר. על פי התרגולים נראה כי המאמן מתלבט בין עזרא לישראל זגורי, אך בשל העובדה כי זגורי השלים 90 דקות ביום ראשון, נראה כי המאמן יעדיף לתת לעזרא הרענן יותר לפתוח.

        גם טל כחילה יהיה שוב מחוץ לסגל הקבוצה. לשחקן הצעות ממספר קבוצות אך בשלב זה הבעלים אלי טביב הודיע כי אף שחקן לא משוחרר מהקבוצה. לקובי מויאל, לידור כהן ויעקב בריהון הצעות מקבוצות אחרות, אך כאמור, בשלב זה אף שחקן אינו משוחרר.

        בבית"ר יקבלו החלטות מכריעות בנוגע לרכש רק לאחר המשחק מול בני סכנין. ההחלטות הן בנוגע לצירוף מגן ימני, אייל משומר או אלעד גבאי, וכמו כן לגבי מגן שמאלי וחיזוק זר. בשלב זה דין אקפי עדיין לא חתם במועדון ונראה כי ישנה התלבטות לגביו.

        שחקן בית"ר ירושלים חן עזרא. ברני ארדוב
        יפתח לראשונה? חן עזרא/ברני ארדוב

        בני סכנין

        בבני סכנין השלימו את ההכנות למשחק מול בית"ר ירושלים כאשר הבוקר יצאה הקבוצה למלון בירושלים, שם תשהה עד המשחק. בקבוצה קיים חשש לגבי כשירותו של פיראס מוגרבי, זאת בשל העובדה שהשחקן לא חש בטוב. למרות זאת, ההערכה שמוגרבי יוכל לשחק מחר וייכלל בהרכב הפותח. המאמן יוסי אבוקסיס מתלבט, כך לפי התרגולים בין מערך של חמישה שחקני הגנה לבין מערך של רביעיית הגנה ושלישיית קישור אחורי. אם אבוקסיס יחליט לשחק עם שלושה בלמים סגס תאמבי הצעיר יירד לעמדת הבלם. רמזי ספורי לא יוכל להיות בסגל בשל האדום שספג מול מכבי תל אביב.עלי עוסמאן כשיר ויחזור להרכב

        הרכבי הקבוצות

        שופט: מנשה משיח
        אצטדיון: טדי

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully