וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים פרסמה סרטון נגד גזענות לקראת המפגש עם בני סכנין

24.1.2017 / 13:15

הקבוצה מהבירה קוראת לאוהדיה להתנהג בצורה נאותה במשחק הגביע, בסרטון בו השתתפו הכוכבים, אנשי המועדון וגם אלי אוחנה. נגד הירושלמים עומד עונש על תנאי על התנהגות גזענית של הקהל

ברני ארדוב

לקראת המשחק מול בני סכנין, בית"ר ירושלים פרסמה היום (שלישי) סרטון נגד גזענות ובו, בין היתר, היא קוראת לקהל להתנהג בהתאם גם במשחק הגביע וגם באופן כללי. לא מדובר בסרטון שגרתי של בית"ר ירושלים, אלא באמירה רשמית של המועדון. בסרטון לא רק משתתפים כוכבי הקבוצה הנוכחית ועובדי המועדון, אלא גם אחד מגדולי שחקני בית"ר - אלי אוחנה בכבודו ובעצמו. בסרטון רואים טקסטים מתוך שירים קבועים של אוהדי הקבוצה (הנה היא עולה הקבוצה הגזענית של המדינה, שיישרף לכם הכפר) ועל רקע כתוביות השירים, שחקני בית"ר ואנשיה מקריאים מהי בדיוק הרוח הנגדית והאמיתית של המועדון.

כזכור, כנגד הקבוצה עומד עונש על תנאי על התנהגות גזענית של הקהל, ובתקופה האחרונה אלי טביב פועל רבות כדי למזער את הנזק בעניין הזה. איומיו של בעלי בית"ר לרדת מהמגרש אם השירים הגזעניים יחזרו, הובילו את ראשי המנהלת וההתאחדות לאמץ את שיטת שלושת השלבים של אופ"א, היא הדרך החוקית היחידה לרדת מהמגרש בעקבות שירים גזעניים.

אלא שהמשחק המתוח והגורלי של בית"ר מול סכנין בשמינית גמר הגביע הוביל את המועדון להוציא את הסרטון הזה. כזכור, גם ארגון לה פמיליה פרסם אתמול פוסט רשמי ובו הוא קורא לאוהדים לא להיגרר לשירים גזעניים. מעניין כיצד זה יעבוד בשטח, במשחק הגורלי מול סכנין בשמינית גמר הגביע.

עוד בנושא

גם ארגון לה פמיליה פרסם הודעה לקראת בני סכנין

חן עזרא שחקן בית"ר ירושלים (ימין). ברני ארדוב
הסרטון יעזור? כוכבי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully