וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ריאל מדריד קבעו: מעדיפים את מוראטה בהרכב על פני בנזמה

על רקע מכת הפציעות של הבלאנקוס, 'אס' ערך סקר לגבי ההרכב מול סלטה ויגו בגביע, ומסתבר כי לקהל נמאס מהצרפתי. איסקו, שמקבל העונה הכי מעט דקות מאז הגיע לריאל, מועדף על פני חאמס

one

ריאל מדריד תתארח מחר (רביעי) אצל סלטה ויגו לגומלין רבע גמר גביע המלך, ותנסה להפוך את ההפסד הביתי להעפלה. הבעיה? הבלאנקוס מעולם לא עברו שלב אחרי הפסד 2:1 בסנטיאגו ברנבאו, ואם זה לא מספיק אז מכת פציעות רצינית רודפת את הקבוצה. לגארת' בייל, פפה, דני קרבחאל הצטרפו בניצחון על מלאגה גם לוקה מודריץ' ומרסלו, ובנסיבות הללו החליטו ב'אס' לבדוק את מי אוהדי ריאל היו רוצים לראות על כר הדשא בבלאידוס.

שתי הפתעות נרשמו בסקר, בו השתתפו למעלה מ-15,000 גולשים. הראשונה, לוקאס ואסקס מועדף על ידי האוהדים בעמדת המגן הימני על דנילו, בדיוק כפי שזידאן העדיף את הספרדי כאשר מרסלו נפצע והוחלף מול מלאגה. מפתיע אך יותר - אוהדי ריאל מדריד מעדיפים לראות את אלברו מוראטה פותח בחוד (7,806 קולות), ולא את קארים בנזמה (7,212). שני החלוצים כבשו מספרים דומים העונה - בנזמה חמישה בליגה ו-12 בכל המסגרות, מוראטה חמישה ותשעה, אם כי הצרפתי קיבל יותר דקות, ולקהל כנראה נמאס מכושרו הירוד.

עוד בנושא

"ריאל מדריד בפסגה בזכות השופטים": בברצלונה סופרים את הטעויות

אלברו מוראטה, ריאל מדריד. רויטרס
הגיע תורו? מוראטה/רויטרס

יש לציין כי בקישור, בקרב על המקום לצד טוני קרוס ומתיה קובאצ'יץ', איסקו קיבל פי 2 יותר קולות מחאמס רודריגס שחוזר מפציעה. אם איסקו אכן יפתח בהרכב של זינדין זידאן, זה יהיה מפתיע כאשר מתחשבים בנתוניו של הספרדי העונה. 'אס' בדק ומצא כי איסקו מקבל העונה את מספר הדקות והמשחקים המועט ביותר מאז הגיע לקבוצה. הוא שיחק ב-20 מ-32 משחקי הקבוצה ושותף ב-62.5 אחוז מהדקות, כאשר בשלוש העונות הראשונות שלו במדריד לא ירד מ-80 אחוז מהדקות. לשיא הגיע בעונה השנייה, אז שותף ב-53 מ-59 משחקים, וב- 91.37 אחוז מהדקות.

בינתיים, בוויגו קיימת התרגשות גדולה לקראת המשחק. סלטה מקווה מאוד לא לפספס את ההזדמנות שסידרה לעצמה עם הניצחון במדריד, ולהעפיל לחצי הגמר. בתי עסק ברחבי העיר ישחררו את העובדים מוקדם מהרגיל, והבלאידוס אמור להתמלא כשעה וחצי לפני פתיחת המשחק - כאשר האוהדים יציגו אבוקות וחזיזים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully