וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניס אלושי נחת ויחתום במכבי חיפה: "יביא מנהיגות ויסייע בארגון המשחק"

24.1.2017 / 7:20

קשר נירנברג, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, שב לישראל ומכבי חיפה צפויה להציג אותו באופן רשמי. עזמי: "שמעתי שאני הנורבגי הראשון בישראל". עטר עבר אולטרסאונד, לא נמצא ממצא חריג

אתר רשמי

קשר נירנברג אניס אלושי נחת היום (שלישי) בישראל ויחתום על חוזה במכבי חיפה עד תום העונה עם אופציה של המועדון להאריכו בשלוש שנים. הקשר הקוסוברי שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט מגרמניה, שם ערך סידורים אישיים לקראת הטיסה לישראל. הוא יצטרף לחלוץ הנורווגי (גם הוא ממוצא קוסוברי) פיטים עזמי שחתם אתמול בקבוצה, ולשני שחקנים שהצטרפו קודם לכן - עומר דמארי והולמאר אייולפסון. בסך הכל צירפה חיפה ארבעה שחקנים, שחררה שבעה, וייתכן שבהמשך תצרף ישראלי נוסף לחיזוק הסגל. עומרי אלטמן מועמד אך עד שלא יושג הסדר עם הפועל תל אביב לגבי עתידו במועדון בחיפה לא מתכוונים לנהל איתו משא ומתן.

"אלושי הגיע לכאן כדי לתרום מהניסיון שלו ומהמנהיגות שלו ולסייע לקבוצה לארגן את המשחק במרכז השדה. לפעמים יש צורך בסוג כזה של שחקנים, זה הדבר שמכבי חיפה הכי זקוקה לו עכשיו", אמרו במועדון. עזמי שחתם אתמול לשנתיים וחצי אמר לתקשורת בארצו: "לא עלה על דעתי שאגיע למועדון הכי גדול בארץ. שמעתי שאני הנורווגי הראשון שמשחק בישראל. היה ברור שבודו גלימט ממתינה להצעה הכי טובה עבורי. זהו צעד גדול בכיוון הנכון".

עוד בנושא:

פיטים עזמי חתם לשנתיים וחצי במכבי חיפה: "מקווה שאצליח לשפר אותנו"
אור ירוק לנסיקה: הכירו את פיטים עזמי, שחקן הרכש החדש של הירוקים
רנה מולנסטיין לשחקני מכבי חיפה: "אף אחד לא רוצה שהמצב הזה יימשך"

אניס אלושי במדי פדרבורן ב-2012. GettyImages
מתקרב. אלושי/GettyImages

בחיפה עדיין טוענים כי מעמדו של רנה מולנסטיין, שהתערער לאחרונה בעקבות התוצאות הרעות בליגה, לא השתנה והוא ממשיך כרגיל. לגבי אלירן עטר, החלוץ עבר בדיקת אולטראסאונד במהלכה לא נמצא ממצא חריג. "יש עוד שבוע עד המשחק מול מכבי תל אביב. זה הרבה זמן לשחקן שכבר חזר לאימונים מלאים אחרי הפציעה", אמרו.

איסמעיל ריאן ועטאא ג'אבר ממתינים שחיפה תפחית המחיר שלהם. הראשון יסגור במכבי פתח תקוה אם חיפה תסכים להתפשר בסכום ההשאלה, אחרת יעבור להפועל תל אביב. ג'אבר קיבל הצעה נמוכה יחסית מאשדוד ודרש לשדרג אותה, כשגם בני סכנין חזק בתמונה והגישה הצעה על השחקן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully