וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: טוניסיה עלתה עם 2:4 על זימבבואה, אלג'יריה בחוץ

סליטי (10), אמסקני (22), חניסי (36) וחאזרי (45) כבשו והעלו את הטוניסאים לרבע הגמר. צמד של סלימאני (10, 52) ב-2:2 עם סנגל, שהעפילה גם היא, לא הפסיק לאלג'יראים המאכזבים

איימן עבדנור נבחרת טוניסיה. AP
טוניסיה תעבור עם את בורקינה פאסו? עבדנור/AP

משחקי בית ב' של אליפות אפריקה הגיעו הערב (שני) לסיומם. אלג'יריה הודחה אחרי 2:2 עם סנגל, שעלתה יחד עם תוניסיה שגברה 2:4 על זימבבואה.

זימבבואה - טוניסיה 4:2

אחרי הניצחון על אלג'יריה במחזור הקודם, הטוניסאים ידעו שהם תלויים בעצמם ושניצחון במחזור הסיום יעלה אותם לרבע הגמר. הם עשו את העבודה עם 0:3 מהיר ורביעייה כבר במחצית הראשונה, שהשאירו את זימבבואה עם נקודה אחת בלבד בתום שלב הבתים. נעים סליטי (10) כבש ראשון בבעיטה מחות לרחבה, יוסף אמסקני (22) הכפיל מקרוב וטהא חניסי (36) ניצל מסירה יפה כדי לגמור את המשחק. נולדג' מוסונה (43) עוד צימק אחרי מהלך אישי יפה, אך ווחבי חאזרי חתם את המחצית הראשונה עם פנדל מדויק בתוספת הזמן. טנדאי אנדורו (58) קבע את תוצאת הסיום. ברבע הגמר התוניסאית יפגשו את מנצחת בית א', בורקינה פאסו.

סנגל - אלג'יריה 2:2

אכזה אדירה לאלג'יראים, שלמרות סגל נוצץ עם שחקנים כמו ריאד מחרז, איסלם סלימאני, נאביל בנטאלב, פאוזי גולאם ויאסין בראהימי שהפך אותם לפייבוריטים לזכייה, הם הודחו מהאליפות כבר בתום שלב הבתים. עוד לפני המשחק אלג'יריה ידעה שהיא לא תלויה בעצמה ושהיא זקוקה למעידה טוניסאית במקביל, אך בכל מקרה לא הצליחה לנצח את סנגל, שהבטיחה את העלייה עוד במחזור הקודם. זה התחיל טוב מבחינתה, כאשר סלימאני (10) דחק מקרוב את שערו הראשון בטורניר, אבל פאפה דיופ (44) איזן בבעיטה מסך הרחבה. חלוץ לסטר עוד השלים צמד (52) אחרי בישול של חברו לקבוצה מחרז, לפני שמוסא סו (54) כבש בבעיטה מחוץ לרחבה ושלח את אלג'יר הביתה. סנגל תפגוש ברבע הגמר את קמרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully