וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "מאוד שמח לעבוד בנבחרת, מאוד מחזיק מארז אדלשטיין"

23.1.2017 / 21:53

אחרי שהפועל חולון ניצחה את מכבי אשדוד, מאמנה התפנה להתייחס למינויו לנבחרת ישראל: "הרצון לעבוד עם ארז הכריע", על המשחק: "זה לא אומר כלום על ההמשך". טפירו: "צריך לשחק יותר חזק"

הפועל חולון התאוששה הערב (שני) משני הפסדי ליגה רצופים, עם 68:90 על מכבי אשדוד/באר טוביה. הקבוצה של מאיר טפירו, מנגד, רשמה הפסד שלישי ברציפות.

"הרבע הראשון הכניס אותם למשחק ולא הצלחנו להוציא לפועל את מה שרצינו", אמר טיפרו בסיום, "זה בעצם הסיפור, וחבל. אחרי תקופה של משחקים קשים מאוד, שני משחקי חוץ, צריך להרים פה את השורות, לשחק יותר חזק בהתקפה ויותר טוב בהגנה. ג'ייק כהן יציב, לכל שחקן יש תקופות פחות טובות. פרסטון שחקן מצוין שיכול להוסיף לנו הרבה, נרוויח ממנו הרבה יותר כשהוא ייכנס לכושר. ברור שכל עוד אנחנו למטה נסתכל למטה, המטרה הראשונית היא להבטיח את ההישארות".

דן שמיר: "עברנו כמה דברים בשבועיים-שלושה האחרונים, גם המשחק הטוב שלנו היום לא אומר כלום על ההמשך. יש לנו משחקים קשים נגד קבוצות טובות. הגיעו שחקנים חדשים, היו פציעות, שמח שנכנסנו טוב למשחק בהתקפה, יכולנו לשמור יותר טוב. הליגה מאוד צמודה, כבר עשינו משהו העונה וזה נותן לך ביטחון, יש רצון להגן על מה שעשינו, היום הגענו חדים כי ידענו שהפסד יקלקל עבודה שעשינו".

על המינוי לנבחרת ישראל: "אני מאוד שמח לעבוד בנבחרת. זו סגירת מעגל לעבוד עם ארז, זו סגירת מעגל. אני מאוד מחזיק ממנו, אני חושב שעם כל מה שקרה במכבי, אין בארץ מאמנים כמוהו. יש לנו משימה מאוד חשובה, עזבתי את העתודה בלב כבד, לא יכולתי לעשות את שני הדברים ביחד והרצון לעבוד עם ארז הכריע, אני מאוד שמח".

דן שמיר מאמן הפועל חולון. מגד גוזני
חזר לנצח. דן שמיר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully