וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ויטוריה: "רמון עשוי להצטרף למרסלו בנסיעה לקראת החתימה במכבי תל אביב"

23.1.2017 / 21:52

נשיא המועדון הברזילאי הודיע: "תשעה מתוך עשרת השלבים של העסקה בינינו ובין מכבי תל אביב הושלמו, ממתינים לחתימה". הבלם בן ה-21 עשוי להפוך לרכש השני של הצהובים בינואר אחרי מרסלו

יוסי ציפקיס

האם מכבי תל אביב בדרך לרכש ברזילאי נוסף? על פי הדברים של נשיא ויטוריה הערב (שני) עולה שכן. במסיבת העיתונאים של הקבוצה סיפר נשיא הקבוצה, איבה דה אלמיידה, כי מלבד הסיכום בנוגע לקשר האחורי גם רמון עשוי להגיע לצהובים במהלך חלון ההעברות של ינואר.

"יש לנו הצעה בנוגע לרמון", הסביר דה אלמיידה: "העסקה של מרסלו למכבי תל אביב סגורה ב-99 אחוזים אבל אני מאמין שגם רמון עשוי להצטרף אליו לנסיעה לישראל כדי לחתום במכבי תל אביב. יש אצלנו רצון גדול לשדרג את הסגל, לעיתים צריך לעשות את זה דרך מכירה של שחקנים כדי לשמור על בסיס תחרותי ויעיל", סיפר הנשיא, שהפעם התעלם מלדבר על סכום ההעברה עבור הבלם. "מה שמפריד בינו לבין מכבי תל אביב היא ההסכמה של רמון, תשעה מתוך עשרת השלבים של העסקה בינינו לבין מכבי תל אביב הושלמו. עכשיו נותר להמתין לחתימה", סיכם דה אלמיידה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הודיעה: הקשר מרסלו סיכם. קבוצתו: "נקבל 1.6 מיליון דולר"
מכבי תל אביב: ג'ורדי קרויף המריא לחו"ל כדי לקדם את החתמת המאמן הבא
ג'ורדי קרויף: "גם ערן זהבי קיבל הצעה כמעט בכל חלון, אבל עזב רק בקיץ"

ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
חיזוק ברזילאי נוסף? קרויף/יוסי ציפקיס

כזכור, בסוף השבוע האחרון הודיעה סגנית האלופה כי היא הגיעה להבנות עם המועדון הברזילאי בנוגע למרסלו, שיגיע לישראל לחתום במכבי תל אביב אחרי שיעבור את הבדיקות הרפואית וסכום העסקה מוערך ב-1.5 מיליון יורו.

רמון הוא בלם, ימני, בן 21 המתנשא לגובה של 1.86 והוא רשם 12 הופעות במדי ויטוריה ב-2016. באפריל 2015 הוא נרכש על ידי ויטוריה מבהיה דה פריה, אחרי שבילה כמושאל למשך עונה אחת ואם יגיע למכבי תל אביב היא תהיה קבוצתו השלישית בקריירה.

רמון הספיק לרשום 83 הופעות במדי ויטוריה, בהן כבש שלושה שערים כאשר משחקו האחרון היה בתחילת דצמבר האחרון, אז השלים 90 דקות בהפסד 2:1 לפאלמיירס. רמון, שמחזיק בחוזה עד 2019, עשוי להצטרף למרסלו ג'ובאניני וניבאלדו, גם הם בלמים ברזילאים ששיחקו בעבר במכבי תל אביב. בעונה האחרונה זכה באליפות באהיה ובזכות יכולתו נבחר לנבחרת העונה.

הצהובים מקווים לחזק את הסגל אחרי שאמש הצליחו לצמק את הפער מהפועל באר שבע לשש נקודות בזכות 1:2 מול בני סכנין. כרגע, עוד לפני החתימה של מרסלו, מצבת הזרים של ג'ורדי קרויף עומדת על חמישה זרים: פרדראג ראיקוביץ', האריס מדוניאנין, וידאר קיארטנסון ונוסא איגייבור. האחרון עשוי לעזוב את הצהובים לטובת טיאנג'ין קואנג'יאן, אותה מאמן פאביו קנבארו בליגה הסינית ובכך לפנות מקום לרמון, שירחיב את מצבת הבלמים של הצהובים שכוללת את ייגור פיליפנקה, טל בן חיים ואיתן טיבי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מרסלו שחקן ויטוריה חוגג שער. GettyImages
כבר סיכם. מרסלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully