וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ז'לגיריס הפתיעה את צסק"א מוסקבה, פנאתינייקוס גברה על ברצלונה

שאראס ושחקניו סיפקו את הפתעת המחזור עם 74:79 גדול על אלופת אירופה, שחזרה לסורה. פסקוואל ניצח את האקסית 65:71. הכוכב האדום דרסה גם את באסקוניה, פנרבחצ'ה גברה על קאזאן 81:86

שחקן צסק"א מוסקבה ארון ג'קסון. GettyImages
הפתעה גדולה. ארון ג'קסון/GettyImages

מחזור אמצע השבוע של היורוליג, ה-19 במספר, נפתח הערב (שלישי) עם הפתעה גדולה, כשז'לגיריס ניצחה בקובנה 74:79 את אלופת אירופה, צסק"א מוסקבה. פנרבחצ'ה ניצחה 81:86 את קאזאן, פנאתינייקוס וצ'אבי פסקוואל גברו על ברצלונה 65:71 והכוכב האדום הלוהטת דרסה גם את באסקוניה, עם 69:87 גדול.

seperator

ז'לגיריס קובנה - צסק"א מוסקבה 74:79

אלופת אירופה קטעה רצף של שלושה הפסדי יורוליג עם תצוגות מרשימות מול מילאנו ובאמברג, אך הערב היא שבה לסורה עם הפסד חוץ מפתיע מאוד. שרונאס יאסיקביצ'יוס, לעומת זאת, קוטע רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון ענק. דקה וחצי לסיום העלה קורי היגינס את צסק"א ל-73:74, אך המארחת הגיבה עם ריצת 0:6 עד הסיום בדרך להישג נפלא. קווין פנגוס היה מעל כולם עם 21 נקודות (5 מ-8 ל-3), אוגוסטו לימה הוסיף 12. צסק"א, שחסרה את מילוש תאודוסיץ', קיבלה 15 מג'יימס אוגוסטין, נאנדו דה קולו הוסיף 11.

פנאתינייקוס - ברצלונה 65:71

צ'אבי פסקוואל נקם בקבוצתו לשעבר על התבוסה שהנחילה לו ושחקניו במשחק שנערך בסיבוב הקודם, ובזכות הניצחון החשוב הזה, הפער בין פאו והקטלאנים צמח לשלושה ניצחונות. המארחת עלתה ל-25:34 ברבע השני והחלה את הרבע המכריע עם 46:54, ובעוד אלכסנדר וזנקוב צימק ל-55:54 בלבד, דאגו מייק ג'יימס וג'יימס סינגלטון לסגור עניין. יואניס בורוסיס סוף סוף בלט עם 14 נקרודות ו-11 ריבאונדים, קיי סי ריברס הוסיף 13. טייריס רייס הוליך את המפסידה עם 12, ג'סטין דולמן תרם 11.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן פנאתינייקוס ג'יימס פלדיין. GettyImages
ניצחון מרשים. פלדיין/GettyImages

יוניקס קאזאן - פנרבחצ'ה 86:81

פנרבחצ'ה לא הפגינה יכולת יציבה העונה במפעל ובארבעת המשחקים האחרונים ניצחה רק פעמיים, אך נראה שהניצחון על פנאתינייקוס בשבוע שעבר עשה טוב לשחקניו של ז'ליקו אוברדוביץ'. זה לא היה פשוט, כאשר לאחר רבע ראשון לא טוב המארחת הצליחה לחזור למשחק ולצמק את ההפרש לשלוש נקודות בלבד ארבע דקות לסיום, אך שלשה של לואיג'י דאטומה מן העבר השני סגרה את הסיפור. דטומה בלט אצל הטורקים עם 18 נקודות, בוגדן בוגדנוביץ' הוסיף 16 ו-7 אסיסטים ויאן וסלי 15 ו-3 חטיפות. מנגד, שלושה אקסים מליגת העל היו לא רעים אצל המפסידה - ארטיום פרחוסקי קלע 21, קית לנגפורד 11 ופול סטול 9. פנרבחצ'ה עולה למאזן 7:12, קאזאן סופגת הפסד שלישי ברציפות.

באסקוניה - הכוכב האדום 87:69

הקבוצה הלוהטת במפעל, ואולי בכל היבשת, עם ניצחון 11 ברציפות בכל המסגרות - שישה מהם ביורוליג - ומשבוע לשבוע, מוכיחה הכוכב האדום שהיא ממש לא גימיק. הערב, לשם שינוי, היא אף עשתה זאת מחוץ לביתה, מול אחת הקבוצות הטובות במפעל בסיבוב הראשון. מחצית ראשונה אדירה של 27:50 סגרה עניין, כשמרקו סימונוביץ' בלט עם 23 נקודות אך מעל כולם היה סטפן יוביץ', שצירף ל-18 הנקודות שלו גם 12 אסיסטים. שיין לארקין קלע 16 למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully