וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו גלבאן: "התחלנו את הליגה מחדש. ייקח לי זמן לחזור לעניינים"

בבני יהודה חגגו את הניצחון על מ.ס אשדוד ואת חזרתו של הארגנטינאי, שאמר: "בסופו של דבר אחזור לכושר שבו הייתי בעונה הקודמת". אמיר עגייב, דור פרץ וטל כחילה עדיין על הכוונת

פדרו גלבאן בני יהודה. ברני ארדוב
שבע רצון. גלבאן/ברני ארדוב

בבני יהודה סוף כל סוף הרשו לעצמם לחייך אחרי הניצחון אמש (ראשון) על מ.ס אשדוד. פדרו גלבאן, שחזר לזהובים אחרי תקופה של כחצי שנה בהפועל אשקלון, גנב את ההצגה וסחף את הקהל שעודד ללא הפסקה. "היכולת שלנו שימחה אותי", אמר גלבאן. "הקהל אהב את מה שהוא ראה והוא נתן הצגה ביציעים. אני שמח שגרמנו להם לחזור הביתה מאושרים. התחלנו את הליגה מחדש ונצטרך אט אט להשתפר כדי להתקדם בטבלה".

"אמנם התאמנתי באשקלון כל יום, אבל בקושי שיחקתי וייקח לי זמן לחזור לעניינים", הוסיף גלבאן. "בעשר הדקות האחרונות כבר הייתי עייף ודי הופתעתי שלא הוחלפתי, אבל אני תמיד שמח להיות על המגרש. ייקח לי זמן, אבל בסופו של דבר אחזור לכושר שבו הייתי בעונה הקודמת". מלבד גלבאן גם אלמוג בוזגלו והזר החדש, טיג'אן ג'ייטה, זכו למחמאות על יכולתם.

בבני יהודה מרוצים מאוד מההשקעה של הבעלים ברק אברמוב, שעל פי גורמים במועדון, רהגדיל את התקציב בשלושה מיליון שקלים במהלך חלון ההעברות. עדיין הצוות המקצועי מחפש להתחזק בבלם ובשחקן כנף. שלושת המועמדים העיקריים לחיזוק הקבוצה כרגע הם אמיר עגייב, דור פרץ וטל כחילה. בבני יהודה יהיו שמחים אם שניים מהשלושה האלה יחתמו במועדון, אך לפחות כרגע אף אחד מהשלושה לא משוחרר. במועדון כן מאמינים כי עגייב ישוב. לגבי פרץ וכחילה, הם תלויים בהחתמות של שחקנים אחרים במכבי תל אביב ובבית"ר ירושלים.

עוד בנושא

ניסן יחזקאל: "היינו שמחים ומחויבים יותר, שמח שהבעלים פתחו את הכיס"
ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:2 את מ.ס אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully