וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן חדש? עידן ורד הוא הברומטר של בית"ר ירושלים

23.1.2017 / 7:00

שמחת המשחק שחזרה אתמול לעידן ורד היא אולי הסיבה לאופטימיות של רן בן שמעון, ישראל זגורי מתחיל להתחבר לבירה, אבל בבית"ר כבר חושבים על משחק העונה נגד סכנין ברביעי. וגם: האם השינוי של לה פמיליה מנע צירוף שחקן מוסלמי?

ברני ארדוב

1. החילופים המוצלחים של בן שמעון: 60 הדקות הראשונות אתמול בלויטה היו דומות מאוד למשחק שנערך ערב קודם לכן באשקלון. משחק ברמה של ליגה לאומית כאשר שתי הקבוצות כמעט ולא מנסות לבעוט לשער. רמת המשחק הזאת אפיינה את בית"ר ירושלים כבר כמה שבועות, אך החילוף בו הועבר עידן ורד לעמדת החוד, וחן עזרא נכנס לשדה שדרג את משחקה של בית"ר. בשליש האחרון של המשחק בית"ר ירושלים חזרה לחיים ולשחק כדורגל. זה הסתיים בשני שערים ובניצחון, אך לא פחות מכך, בביטחון והאמונה שחזרה אל השחקנים, האמונה שאפשר לעשות הרבה יותר עם הקבוצה הזאת. בכל זאת, סוף סוף ניצחון שני ברציפות בליגה במחזור ה-19, היו כאלה במועדון שכבר לא האמינו שזה יגיע העונה.

2. עידן ורד הוא הברומטר של בית"ר: השער של עידן ורד אתמול היה החמישי שלו העונה, כאשר האחרון נכבש לפני קרוב לשלושה חודשים נגד בני יהודה בטדי. גם אז ורד נכנס כמחליף וגרם לשינוי. עידן ורד היה זקוק לשינוי הזה אתמול בכפר סבא. השער, החלק בשער השני, שמחת משחק, מה שהיה הכי חסר לעידן ורד בתקופה האחרונה. פעם פצוע עם זריקות, פעם חולה, יותר מדי פעמים סחטו את הלימון הזה במקום שיתחיל מהספסל וייתן לגוף להתאושש. עכשיו שהצטרפו עזרא וזגורי אפשר היה להרשות לו את זה. עידן ורד הוא התקפת בית"ר ירושלים מתחילת העונה, שהוא טוב הקבוצה נראית טוב, כשהוא לא שם הקבוצה נראית אנמית ורחוקה מלייצר כדורגל.

שחקני בית"ר ירושלים עידן ורד, דן איינבינדר. ברני ארדוב
כשהוא טוב, בית"ר טובה. עידן ורד/ברני ארדוב

3. הבכורה החלומית של ישראל זגורי: זגורי כבש אתמול שער בכורה העונה וכאב את הצמד שפספס. הקשר התראיין אתמול לאתר הרשמי של המועדון ואמר: "האמת שמאז שחתמתי בקבוצה, אח שלי לא מפסיק להתקשר אליי. כל היום טלפונים ושירים של בית"ר. גם בלעדיי כמובן הוא היה הולך למשחקים של בית"ר, גם כשהייתי בהפועל. אם אני אשלח לך את ההקלטה שהוא שלח לי אחרי שחתמתי אתה תהיה בשוק".

ואכן, האח חיים סיפר לכל באי האיצטדיון שהילד כובש שער היום. איך שזגורי יוצא מלויטה ובדרך לארוחה עם הקבוצה הוא עם הנייד על האוזן ומדבר עם האח שגם נכח באיצטדיון: "חיים, כל כך חיכיתי לגול הזה" הוא נשמע אומר ונכנס לרכב עם חן עזרא כשהוא ממשיך את השיחה. חובת ההוכחה על זגורי גדולה, אך לפחות על פי נתוני הפתיחה נראה שהאנרגיות סביב ההצטרפות שלו לבית"ר מאוד חיוביות.

4. עם הפנים לגביע: אך עם כל הכבוד למשחק אתמול בכפר סבא, המשחק האמיתי של בית"ר בשבוע העמוס הוא ביום רביעי, משחק הגביע נגד בני סכנין בטדי. נראה כי עידן ורד וחן עזרא עשויים לפתוח בהרכב כשאיתי שכטר יחזור לחוד ההתקפה. בבית"ר היו מרוצים ממשחק ההגנה של הקבוצה והעובדה כי היריבה כמעט ולא הגיעה למצבים. בבית"ר שיבחו בעיקר את חסוס רואדה שנראה כי חזר לעצמו לאחר תקופה של חוסר יציבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ישראל זגורי שחקן בית"ר ירושלים (ימין) עם קלאודמיר. ברני ארדוב
בכורה חלומית. ישראל זגורי/ברני ארדוב

5. בית"ר נלחמת בגזענות: בבית"ר צפויים להפיץ השבוע סירטון שעוסק במלחמה באלימות ובגזענות. במועדון מודעים לנפיצות של המשחק ביום ד' כאשר כנגד בית"ר עומד עונש של הפחתת שתי נקודות בפועל בגין קריאות גזעניות. אוהדי בית"ר עשו שינוי גדול אתמול, כאשר התעסקו נטו בעידוד ושמו בצד את המחאה כנגד המאמן רן בן שמעון וקריאות ה"תתפטר" שליוו את החודשיים האחרונים. סוג של הפסקת אש זמנית, לפחות עד לאחר המשחק נגד סכנין.

ארגון לה פמיליה הוציא הבוקר הודעה לקראת המשחק במטרה להרגיע את העניינים: "ביום רביעי הקרוב ייתקיים משחק הגביע נגד סכנין. כולם יודעים מה החשיבות של המשחק הזה עבורנו. נכון שמתחילת השנה היו בעיות עם הקבוצה בכל פרמטר אפשרי. אבל עכשיו זה הזמן לתקן, לנו הקהל ולכם השחקנים, אנחנו קוראים לכל הקהל מכל קצוות הארץ לבוא לעודד את הקבוצה שלנו כדי לנצח במשחק הזה והכי חשוב שלא להיגרר לפרובוקציות של אוהדי סכנין בכדי שלא יחפשו שוב להעניש אותנו.

עדיין, אם אוהדי בית"ר ייפלו בפח במשחק הזה והקבוצה תיענש, אלי טביב עשוי להישבר ולהרים ידיים. לאחרונה הוצעו למאמן מספר שחקני התקפה ממוצא מוסלמי, אחד מהם הוא לנרי קהינדה, ששיחק בעונה שעברה בהפועל עכו והחל את העונה בדובאי. טביב בחן את ההצעות אך לא קיבל החלטה. קהינדה בינתיים חתם בטורקיה, אך העובדה שטביב בחן את האופציות הללו ברצינות מלמדת שגם הוא נמצא בנקודת שבר, בה מבחינתו זו ההזדמנות האחרונה של הקהל בכל הקשור לקריאות הגזעניות. בשבועות האחרונים הקריאות הגזעניות הן אאוט, אתמול גם הראש של המאמן לא היה כלל על הפרק, האוהדים מתחילים להפנים הרבה דברים, השאלה כמה זמן זה יחזיק, אם בכלל.

6. חושבים על חיזוק: בבית"ר אמורים לקבל החלטות סופיות עד לסוף השבוע בנוגע לחלוץ זר. לבית"ר ישנן מספר אופציות להחתים שחקנים מיידית אך הם מאמינים שימצאו משהו טוב יותר. בגזרת הישראלים רק שלומי ארבייטמן נמצא על הפרק. דין אקפי אמור לחתום על חוזהו ביום שלישי ולהצטרף לאימונים.

לנרי קהינדה, הפועל עכו, לפני טל כחילה, בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
טביב בחן את ההצעה. קהינדה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully