וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסקטס עשוי להיעדר 4-6 שבועות, ניימאר השתווה לרונאלדיניו

ברצלונה ניצחה בקלות את אייבר 0:4 והתקרבה לפסגה, אך הקטלאנים עסקו בעיקר בקשר שנקע את הקרסול ועלול להחמיץ את פ.ס.ז' בשמינית גמר ליגת האלופות, הברזילאי שבר בצורת בליגה

one

ברצלונה ניצחה אמש (ראשון) 0:4 את אייבר ללא קושי מיוחד. הקטלאנים היו טובים יותר מהפתיחה, רשמו ניצחון רביעי ברצף וצימקו את הפער בטבלה לשתי נקודות מריאל מדריד המוליכה, לה משחק חסר. עם זאת, מה שהעיב על הניצחון היה הפציעה של סרחיו בוסקטס. בדקה השמינית הקשר הספרדי נדרך על ידי גונסלו אסקלנטה, והוחלף על ידי דניס סוארס. לאחר המשחק התברר כי בוסקטס סובל מנקע בקרסול, מה שעלול להוביל להיעדרות 4-6 שבועות מהמגרשים. בוסקטס יחמיץ את משחק הגביע מול סוסיאדד ואת משחקי הליגה מול ריאל בטיס, אתלטיק בילבאו ואלאבס, אך בבארסה מקווים שהוא יצליח להחלים בזמן למשחק החשוב באמת מול פריס סן ז'רמן בליגת האלופות ב-14 בפברואר.

מי שיכול להיות יותר מרוצה הוא ניימאר, שכבש את שער השדה הראשון שלו בליגה מאז ה-24 בספטמבר, אז כבש מול ספורטינג חיחון. נוסף על כך, הוא כבש את שערו ה-94 במדי המועדון, אותו מספר שערים שכבש רונאלדיניו עבור ברצלונה. שחקן נוסף שיכול להיות שמח מההופעה שלו הוא לואיס סוארס, שבישל את השני וכבש את השלישי. סוארס היה מעורב בסך הכל ב-20 שערי ליגה העונה (כבש 15 ובישל 5). יש לציין שמאז תחילת העונה הקודמת, האורוגוואי כבש 55 שערי ליגה ובישל עוד 21.

עוד בנושא:

ספרד: 0:4 לברצלונה על אייבר, 2:2 בין אתלטיקו מדריד ובילבאו
ספרד: ריאל מדריד חזרה למסלול הניצחונות עם 1:2 ביתי על מלאגה
גם סרחיו ראמוס מבקר את אוהדי ריאל מדריד: "צריכים אהבה, לא כאפות"

תקציר: אייבר - ברצלונה 4:0. בתמונה: ניימאר ברצלונה מול גונסלו אסקלנטה אייבר (צילום: רויטרס). one
ציון דרך מרשים. ניימאר/one

לואיס אנריקה סיכם את הניצחון ואמר: "היה לנו משחק מצוין, הצלחנו להתגבר על הלחץ שלהם ב-25 הדקות הראשונות. אני מקווה שהרצף הטוב שלנו יימשך ונצליח להתקרב עוד לפסגה. תמיד כשאנחנו מגיעים למגרש הזה עלינו לשחק ברמה גבוהה כדי לנצח וזה מה שעשינו היום, אנחנו יוצאים עם תוצאה נהדרת. עלינו להמשיך לחבר ניצחונות כדי לצבור עוד ביטחון ולהילחם על התואר".

על איבן ראקיטיץ', שעתידו במועדון היה מעורפל לאחרונה ואמש הוא קיבל 90 דקות אמר: "הוא שיחק מצוין ואהבתי את התפקוד שלו על המגרש. גם ארדה טוראן ודניס סוארס נכנסו טוב למשחק". על הפציעה של בוסקטס אמר הספרדי: "בהתחלה זה היה נראה הרבה יותר רציני. כמובן שאני מקווה שהוא יחזור מהר, אך לפחות יש לנו הרבה שחקנים בעמדה הזו שיכולים לתרום".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully