וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "האוהדים ראו הרבה להט, אז הם תמכו בקבוצה"

22.1.2017 / 22:16

מאמן בית"ר ירושלים נשמע מרוצה אחרי ה-0:2 מול הפועל כפר סבא: "במחצית השנייה שיחקנו נפלא". זגורי, שכבש: "זה מרגש מאוד, אני שמח על השער והניצחון". אוהדי הירוקים קראו למימר להתפטר

ברני ארדוב

אנחת רווחה גדולה בבית"ר ירושלים. הקבוצה של רן בן שמעון השיגה הערב (ראשון) ניצחון ליגה שני ברציפות עם 0:2 בחוץ מול הפועל כפר סבא, במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל. בסיום המשחק הקדיש בן שמעון את הניצחון לאוהד בית"ר ירושלים בן 13 בשם יואב, שמתמודד עם מחלה. מנגד, אוהדי הפועל כפר סבא קראו למאמן שרון מימר להתפטר.

שרון מימר מאמן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
אוהדי כפר סבא קראו לו להתפטר. מימר/ברני ארדוב

מאמן הירוקים שרון מימר אמר בסיום: "אנחנו לא מצליחים, אנחנו לא כובשים במצבים שלנו. אנחנו באמת משתדלים ואין לי טענות כלפי השחקנים. זה לא הולך בתקופה האחרונה, אבל אנחנו לוחמים ולא נוותר. אני מאמין שהניצחון יבוא בקרוב. לא הולך לנו. מה שאנחנו צריכים לנתח, אנחנו מנתחים בחדרי חדרים. לא נוריד את הרגל מהגז, אנחנו לא נשברים. אנחנו כאן כדי להילחם עד טיפת הדם האחרונה שלנו ואני מאמין שנשתפר בקרוב. אני בטוח שאני יכול להוציא את הקבוצה מהמצב. אנחנו עובדים קשה עם השחקנים. יש פה לחץ כי לא ניצחנו הרבה זמן, אבל לא נרפה ועד הרגע האחרון נהיה ביחד".

על שני הצהובים שספג רן יצחק בחמש הדקות שהיה על המגרש, אמר מימר: "הוא קיבל שני צהובים, השופט החליט מה שהחליט, זה מה שיש ונמשיך הלאה. אני פעם אחת דיברתי על שופטים, יש מי שמבקר אותם, אנחנו נתעסק בקבוצה שלנו". על האוהדים והקריאות שספג להתפטר: "זה עושה לי לא נעים, אני מבין אותם, הקבוצה לא במסלול טוב. נעבוד קשה ואני בטוח שנחזור לנצח".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את הפועל כפר סבא

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ברני ארדוב
יכול לחייך. בן שמעון/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון אמר: "אני מחייך, אני מחייך תמיד. אני מחייך הרבה. מה עשיתי? עשינו. השחקנים כל הזמן מרימים את עצמם, דוחפים קדימה, הם נלחמים ובאים. במחצית השנייה הייתה יכולת יוצאת מן הכלל. ככל שלקבוצה יהיה יותר ביטחון, היא תיראה יותר ויותר טוב. יש פה חבורה טובה של שחקנים.

"בכל פעם שאתה מסתכל קדימה, אתה נכשל ברגליים. אנחנו נצטרך להמשיך ולייצר רצף ולהיראות קבוצה חזקה. היום נראינו כמו קבוצה חזקה, קו ההגנה שיחק חזק מאוד. לידור כהן היה יוצא מן הכלל. החבר'ה נותנים, ישראל וחן נכנסו מהר מאוד לעניינים. החבר'ה הקבועים שתמיד נותנים את הלב והנשמה, שוב היו פה".

על עזרא וזגורי, שרשמו בכורות מוצלחות, אמר בן שמעון: "הם יכולים להוסיף אופציות התקפיות, אבל גם מחויבות הגנתית. הם הגיעו לקבוצה עם ציפיות גבוהות, חברתית הם נקלטו טוב. לאט לאט, צריך לתת להם את הזמן שלהם. הם באו לקבוצה טובה וחזקה שבתקופות מסוימות שיחקו פחות טוב. הרגשנו היום כמו בבית והשחקנים החזירו להם בגדול". על הקהל: "אני מדבר הרבה מאוד עם אנשים טובים שהם אוהדי בית"ר במהלך השבוע, יש הרבה אנשים מדהימים שאוהדים את הקבוצה הזאת. הם ראו הרבה להט, אז הם תמכו בקבוצה. בית"ר ירושלים עברה איזה זעזוע קטן בתחילת השנה. הבאנו שחקנים שעיבו את הסגל, היה שקט במערכת גם בתקופות קשות מאוד ואני מעריך את זה".

קשר הצהובים-שחורים ישראל זגורי: "זה מרגש מאוד, אני שמח מאוד על הגול וגם על הניצחון. הרבה זמן לא כבשתי שער, לא שיחקתי שנה כדורגל. בהפועל תל אביב הגעתי להרבה מצבים והכדור לא נכנס. אני שמח שכבשתי ועכשיו הפנים כבר ליום רביעי. בית"ר ירושלים זה מקום מצוין וקבוצה גדולה, אני מקווה לעשות פה את הפריצה. המטרות שלנו ידועות, לקחת כרטיס לאירופה דרך הליגה וללכת רחוק בגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully