וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב צפויה להשאיל את מאיק צירבס לבאיירן מינכן

22.1.2017 / 20:35

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הצהובים מבצעים זעזוע ראשון בסגל ומנהלים מגעים מתקדמים עם הגרמנים על העברתו של הסנטר המאכזב. קווינסי מילר הפצוע לא ייצא עם הקבוצה לאיסטנבול

one

בווידאו: תקציר הדרבי התל אביבי

15 משחקים, 15 דקות בממוצע, 8.1 נקודות ורק שישה ניצחונות ביורוליג. זו, ככל הנראה, השורה העגומה עמה ייפרד מאיק צירבס ממכבי תל אביב - לפחות לעונה הקרובה. הצהובים מנהלים מגעים מתקדמים עם באיירן מינכן על השאלתו של הסנטר הגרמני, שישוב לארץ מולדתו.

העסקה צפויה להיסגר במהלך 48 השעות הקרובות, מאחר שביום שלישי ייסגר חלון ההעברות של אמצע הטופ 16 ביורוקאפ, המפעל האירופי שבו משתתפת באיירן, שם היא מחזיקה במאזן מושלם. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בסוף השבוע, ההפסד הביתי לכוכב האדום בלגרד הוביל את ראשי המועדון לבצע זעזוע בסגל, וצירבס היה הראשון לשלם את המחיר.

צירבס כבר הודיע הערב (ראשון) לחבריו השחקנים על הפרידה הצפויה, בסיום האימון שערכה הקבוצה - יממה אחרי הניצחון על הפועל תל אביב בדרבי ולקראת יציאתה מחר לאיסטנבול, ערב המשחק מול גלאטסראיי במחזור ה-19 ביורוליג. קווינסי מילר הפצוע יישאר בישראל ולא יעמוד לרשותו של המאמן איינארס בגאצקיס.

עוד בנושא:

בעקבות ההפסד לכוכב האדום: מכבי תל אביב שוקלת זעזוע מיידי, רוב הזרים יעזבו בקיץ
שי האוזמן מנתח את הדרבי של תל אביב והפתרונות של בגאצקיס
קווינסי מילר: "לא יודע למה מכבי תל אביב נראית כל כך גרוע"

שחקן מכבי תל אביב מאיק צירבס. דרור עינב
חוזר למולדת. מאיק צירבס/דרור עינב

צירבס (27, 2.07 מ') היה השחקן הראשון שהוחתם במכבי לקראת העונה הקרובה בצוותא עם קווינסי מילר, לאחר שהשניים כיכבו במדי הכוכב האדום בלגרד והובילו אותה אשתקד להעפלה מפתיעה והיסטורית לרבע גמר היורוליג.

אלא שמאחד הסנטרים הטובים והיעילים ביבשת לא נותר הרבה בעונה הנוכחית. צירבס לא הצליח להשתלב במכבי, לא מקצועית ולא חברתית, והיעדרו של רכז בעל בית שיידע להפעילו בלט לאורך כל הדרך. גם פציעתו של שותפו מילר, שחזר לפעילות רק לפני מספר שבועות, לא הועילה.

באיירן, המאומנת בידי הרכז הסרבי האגדי סשה ג'ורג'ביץ', מדורגת שלישית בליגה הגרמנית עם מאזן 6:11. את הטופ 16 ביורוקאפ היא פתחה בסערה עם שלושה ניצחונות על חימקי מוסקבה, אולם ופוניבז', ונמצאת בעמדת זינוק מצוינת לקראת רבע הגמר. הסנטר המוביל שלה הוא דווין בוקר האמריקאי.

אם וכאשר צירבס יספיק להירשם לפני הדדליין לרישום שחקנים ביורוקאפ, הוא יוכל להצטרף לבאיירן באופן מיידי. זו תהיה התחנה השלישית של הסנטר בארץ מולדתו, לאחר שהופיע כבר בטרייר ובבאמברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully