וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש ראשון בתיק לה פמיליה: 4 חודשי עבודות שירות לנאשם רון עייש

שלומי גבאי

22.1.2017 / 16:28

תושב קרית מלאכי בן ה-22, שהשתתף בתגרה האלימה בה נפגע סדלצקי, ישלם גם קנס של 5,000 שקלים, עורך דינו של עייש: "הראיות בתיק רעועות". שלושה נאשמים נוספים הורשעו וממתינים לעונש

צילום: בני בן סימון, עריכה: שמרית גולדשטיין

שבעה חודשים מאז שהתפוצצה בקול תרועה פרשת לה פמיליה, בית המשפט המחוזי בתל אביב נקבע היום (ראשון) עונש קל של ארבעה חודשי עבודות שירות על רון עייש בן ה-22. האחרון, תושב קרית מלאכי, שהשתתף בתגרה האלימה בה נפצע באורח קשה אוהד הפועל תל אביב יורי סדלצקי וזאת במסגרת עסקת טיעון בין פרקליטו נס בן נתן לבין פרקליטות מחוז תל אביב, שקיבלה היום תוקף בבית המשפט.

עוד בנושא:

"דפקנו בו בלטות אחושרמוטה": ההקלטות של עד המדינה בפרשת לה פמיליה
פרשת לה פמיליה: "יאללה לזיין את הישמעאלים ולעשות טרור יהודי"

עצורים בפרשת לה פמיליה. יוסי ציפקיס
עונש ראשון. עצורי לה פמיליה/יוסי ציפקיס

כתב האישום כנגד עייש הוגש לאחר שעד המדינה ג'ודו הקליט את הנאשם נאור שמואל במהלך השחזור של אירוע פלורנטין 1 וכאשר שאל אותו האם עייש נכח בזירה הנהן שמואל בראשו בחיוב. בנוסף איכון מכשיר הפלאפון שלו הראה כי אכן שהה בזירה בזמן האירוע האלים, אולם עורך הדין בן נתן הציג לבית המשפט איכון נוסף זמן קצר לאחר מכן שהראה כי עייש נמצא בעיר חולון. בית המשפט קיבל למעשה את טענתו של בן נתן, שעייש עזב את הזירה בתחילת האירוע לאחר שהבין כי מתפתח אירוע אלים וזה לא היה לרוחו.

בדיון שנערך היום באולמו של השופט בני שגיא הודה עייש, שהואשם תחילה בעבירה של חבלה בכוונה מחמירה, שהעונש בגינה הוא עד 20 שנות מאסר בכתב האישום המתוקן שייחס לו עבירה של קשירת קשר לביצוע פשע בלבד ונגזרו עליו ארבעה חודשי מאסר בפועל שיומרו בעבודות שירות, עונש מאסר על תנאי וקנס בסך 5000 ש"ח, עייש גם יזכה לשיפור בתנאי מעצר הבית שלו וישהה בו רק בלילה. עורך דין נס בן נתן המייצג את הנאשם רון עייש סיפר: "לכל אורך הדרך ידענו שהראיות בתיק רעועות והדבר קיבל גיבוי בהחלטת בית המשפט העליון במסגרת ערר שהגשנו. התיק הסתיים בסופו של דבר בקשירת קשר לביצוע עבירה ובענישה שלא כוללת מאסר של ממש".

גם בעניינם של הנאשמים דניאל אלישייב שמיוצג על ידי עורך הדין משה אורן, ואביתר יוסף שמיוצג על ידי עורך הדין גיא פרידמן הושגו הסדרי טיעון עם הפרקליטות כאשר כתבי האישום שלהם תוקנו, אולם העונשים שלהם טרם נקבעו. אלישייב הורשע על פי הודאתו בקשירת קשר לביצוע פשע ,חבלה חמורה בכוונה ובניסיון חבלה. יוסף הורשע בקשירת קשר לביצוע פשע ובתקיפה לשם גניבה, גזרי הדין בעניינם יתקבלו לאחר קבלת תסקיר שירות המבחן בעניינם. רן יצחקי הורשע בסעיף של שתי עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות בנוסף לניסיון קבלה בכוונה מחמירה. על פי הסדר הטיעון יצחקי יודה ויורשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully