וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נפגשה עם פיטים עזמי: "יש כאן אתגר. שמח שקרלסן בחר בי"

22.1.2017 / 14:18

החלוץ הנורבגי, שסיכם לפני שבועיים אצל הירוקים, נחת בישראל והתראיין לתקשורת הנורבגית: "אסיר תודה על ההזדמנות". אלושי המריא לסידורים בגרמניה וישוב בשלישי כדי לחתום על החוזה

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: יוסי אלטר

פיטים עזמי אמור לחתום בתחילת השבוע הנוכחי על חוזה חדש במכבי חיפה, שתשלם עבורו 300 אלף יורו לבודו גלימט. החלוץ שנמצא בארץ נפגש היום עם מכבי חיפה ובינתיים התראיין לתקשורת הנורבגית שם סיפר על קבוצתו החדשה. "יש משהו חדש לגמרי ואתגר במכבי חיפה", אמר עזמי, שכזכור סיכם לפני כשבועיים במועדון והמתין לשחרור מקבוצתו הנורבגית. "תמיד רציתי לשחק ברמה גבוהה ככל האפשר ואני אסיר תודה על ההזדמנות הזו. חלומות יכולים להתגשם". על קרלסן אמר עזמי: "הוא מכיר היטב את הכדורגל הנורבגי, אני שמח שהוא בחר להמר עליי, זאת לפחות האינדיקציה שאני קיבלתי".

עוד בנושא:

אור ירוק לנסיקה: פיטים עזמי הוא רכש מבטיח יחסית עבור מכבי חיפה
שובל גוזלן בראיון בלעדי: "כולם קיבלו הזדמנות אצל רנה מולנסטיין, רק אני לא"
געגועים למיגל: שביזות יום א', על ההשפעה של מיגל ויטור על היכולת של הפועל באר שבע

פיטים עזמי חלוץ בודו גלימט. טוויטר, צילום מסך
מתרגש. עזמי/צילום מסך, טוויטר

אלירן עטר, קמיל ואצק, סאן מנחם, גארי קגלמאכר, מארק ואליינטה וגם שני שחקנים הרכש החדשים, אניס אלושי ועזמי, אמורים להיות חלק מהסגל למשחק מול מכבי תל אביב. אלושי המריא הבוקר לגרמניה לצורך סידורים אישיים. במועדון סגרו עם השחקן שינחת ביום שלישי, יחתום על החוזה באופן רשמי ויתאמן עם הקבוצה, זאת לאחר שהצדדים חתמו על זכרון דברים והקצוות האחרונים בעסקה כבר נסגרו. במועדון הסבירו כי העיכוב הוא טכני בלבד והשחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, יחתום השבוע.

למרות הביקורת הקשה עליו, מולנסטיין נשאר בינתיים בתפקיד. במכבי חיפה עדיין לא החליטו מה יקרה במקרה של הפסד למכבי תל אביב, אך גם המאמן וגם יעקב שחר מאוכזבים מאוד מהתוצאות האחרונות. "יש כאן יותר מדי בעיות שצריך לפתור. מהמשחק מול מכבי תל אביב, אין יותר תירוצים. נהיה חייבים להתחיל להביא תוצאות", אמרו הבוקר במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אניס אלושי במדי קייזרסלאוטרן ב-2014. GettyImages
הפרטים נסגרו. אלושי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully