וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הכדורסלן הגבוה בעולם ערך הופעת בכורה (בתיכון)

רוברט בוברוצקי בן ה-16, 2.31 מטר, הראה המון פוטנציאל במשחקו הראשון בתיכונים. דל פוטרו ופרשת הסקס, רונאלדו נחלץ לעזרתו של ילד סורי שאיבד את הוריו בפיגוע של דעאש. וגם: קאנטה לא מתמודד עם כדור קטן

one

רוד סטיוארט הגיע מעט מסובב להגרלת הגביע הסקוטי

האם חואן מרטין דל פוטרו נתפס מקיים יחסי מין בשירותים?

דבר אחד מעסיק את תקשורת הספורט בארגנטינה בימים האחרונים: האם הטניסאי, חואן מרטין דל פוטרו, והשחקנית חימנה בארון, קיימו יחסי מין בשירותים במהלך מסיבה? במדינה מדווחים כי השניים נפגשו במסיבה, ולאחר ששוחחו החליטו להמשיך להתקרב האחד לשנייה באחד מתאי השירותים במסיבה. בארון נשאלה על כך ואמרה: "נפגשנו במסיבה, זה נכון. דיברנו והיה נחמד, אבל אפילו לא החלפנו טלפונים. סקס בשירותים? אם הייתי רוצה לשכב איתו, הייתי לוקח אותו הביתה. הגובה שלו הוא שני מטרים, לקיים איתו יחסי מין בשירותים זה מאוד לא נוח".

הכדורסלן הגבוה בעולם ערך בכורה (בתיכון)

רוברט בוברוצקי חולם לשחק ב-NBA, ויש לו יותר מסיבה אחת להאמין שזה יקרה. יותר נכון, 231 סיבות, כמניין סנטימטריו. הרומני העצום נחשב לכדורסלן הגבוה בעולם, והוא רק בן 16. מגיל צעיר הוא כבר משך תשומת לב רבה מסקאוטים ברחבי אירופה, ולקח מעט מאוד זמן עד שהשילוב בין גובהו הבלתי נתפס למבנה גופו הדקיק הפך אותו לתופעת רשת. לפני שנתיים הוא נרכש על ידי האקדמית האיטלקית סטלה אזורה, ובשנה שעברה הוא עשה עוד צעד כדי לפתח את הקריירה ועבר לתיכון ז'ניבה באוהיו. אמש הוא גם ערך את הופעת הבכורה שלו, שהסתיימה עם 20 נקודות, 17 ריבאונדים והרבה מאוד סיבות לאופטימיות. עד מהרה הסרטון גם התגלגל ל-ESPN ולרשתות טלוויזיה גדולות אחרות בארצות הברית ועם ההייפ יימשך, אין סיבה שלא ייבחר גבוה מאוד בדראפט. לפני כן הוא צריך לעבור כברת דרך ובעיקר להתחזק פיזית, אבל עיניכם הרואות: פוטנציאל יש ועוד איך.

כך בוברוצקי נראה לפני שנה

רונאלדו מאחד משפחות

מערכת היחסים בין כריסטיאנו רונאלדו לילד הסורי, חיידר מוסטפה, מתקדמת. סיפורו של הילד הסורי היתום, שאיבד את הוריו בפיגוע של דעאש בביירות בדצמבר 2015, קיבל סיוע מכוכב ריאל מדריד. רונאלדו, שכבר נפגש עם מוסטפה ב-2015 בסנטיאגו ברנבאו, פועל כדי לאחד בין הילד לדודיו, המתגוררים בלונדון, כך מדווחים בתקשורת האנגלית. המסר האחרון אותו שלח הפורטוגלי למוסטפה: "אני שמח לשמוע שאתה בריא והכל בסדר, אני מקווה שבמקום החדש תוכל לחיות בצורה שלווה כדי להגשים את החלומות שלך".

הפגישה הראשונה בין מוסטפה לרונאלדו

המתקפה הרדיופונית על מוריניו

האכזבה של מנצ'סטר יונייטד מול סטוק סיטי פגעה אנושות בתוכניות של ז'וזה מוריניו להיצמד לצמרת האנגלית. אחד האוהדים מאס בניהול המשחק של המיוחד ועלה למתקפה, שכללה מועמד מפתיע לאימון השדים האדומים.

כשדלה עלי סופג ביקורת

האם אריק דייר מצא פגם בדלה עלי? בלם/קשר טוטנהאם לא התרשם מהלוק החדש של הקשר, שימו לב לבחינה המדוקדקת של דייר.

דלה עלי מצא למי להציק

כשקאנטה מתקשה לפגוע בכדור

עדיין בצ'לסי, אנגולו קאנטה הוא ללא ספק אחד הגורמים הבכירים לדהירה של צ'לסי בפסגה האנגלית. הצרפתי, שמקווה לזכות בתואר אליפות שני ברציפות, ככל הנראה מתקשה בענפים בהם הכדור קטן יותר.

כשקרב MMA קיבל תפנית מוזרה

קרב MMA בדרום קרוליינה קיבל תפנית מפתיעה כאשר מתמודד בודד נאלץ להתמודד עם שני יריבים במקביל, איך זה הסתיים? התשובה לפניכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully