וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "נכנסו לצרה ביורוליג, אני מאמין כל עוד יש סיכוי"

22.1.2017 / 9:36

קפטן מכבי תל אביב נותר אופטימי אחרי הניצחון בדרבי על הפועל תל אביב: "נעשה הכל כדי לצאת מהבור, רק המאמן יחליט מי ישחק ביום שלישי". מקל: "לא היו אמוציות מסוימות לשחק מול הדר"

one

מכבי תל אביב נרגעה זמנית לאחר שניצחה אמש (שבת) 73:87 את הפועל תל אביב בדרבי. "היה חשוב לנו להשיג ניצחון לפני שני משחקי היורוליג. דרבי זה תמיד חשוב, הסברנו את זה לשחקנים", אמרו בקבוצה אחרי המשחק. עם זאת, נראה בסיום כי ראשי מכבי תל אביב נראו עדיין מדוכדכים מההפסד היורוליג בסיום.

סוני ווימס שיחק שמונה דקות וחצי ולא קלע, אך במכבי תל אביב הדגישו כי הסיבה לכך היא שהוא פצוע ומתקשה להתאמן. זה היה גם מפגש פיקנטי בין הצהובים לבין מאמנם לשעבר רמי הדר , שכיום מאמן את הפועל. הדר שוחח בסיום עם מספר אנשי הנהלה ממכבי תל אביב. "זה היה פחות מרגש ממה שחשבתי", אמר הדר.

עוד בנושא:

אלאנדו טאקר: "לא ציפינו שלויקטור ראד תהיה כזאת מחצית מצוינת"
ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 73:87 את הפועל תל אביב

הספסל של מכבי תל אביב גל מקל, גיא פניני, דווין סמית', קולטון אייברסון, די ג'יי סילי. ברני ארדוב
מאושר. פניני/ברני ארדוב

גל מקל סיכם את המשחק: "זה היה משחק חשוב לנו, למועדון ולאוהדים. אני שמח שעשינו את זה בצורה הזאת. הראינו אגרסיביות, אנרגיות טובות, תשוקה, וכשאנחנו מביאים את זה אנחנו קבוצה טובה מאוד. לא היו אמוציות מסוימות לשחק מול רמי הדר. הוא בחור טוב, היה פה תקופה וממשיכים הלאה. כל משחק חשוב וכמובן שהיורוליג חשוב עבורנו, אך גם הליגה והגביע - זה הלחם והחמאה שלנו". גיא פניני הוסיף: "כן ניצחון הוא מתוק, בטח בדרבי ובטח בתקופה פחות טובה. זה נותן לנו פוש לקראת המשך העונה ביורוליג וגם לקראת הרגעים המכריעים בזירה המקומית. יש לנו משחק חשוב ביום שלישי".

הקפטן הסביר: "אני לא חושב שהתעסקנו יותר מדי ביורוליג לעומת הליגה. אנחנו מגיעים לכל משחק ומנסים לתת את הכל, ידענו את החשיבות של המשחק ובשבילנו כל משחק הוא חשוב. נכנסו לצרה ביורוליג, זה בור לא קטן ונעשה הכל כדי לצאת ממנו. אני רוצה להאמין שאפשר לצאת ממנו, אנחנו חייבים להאמין כל עוד יש סיכוי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סוני ווימס שחקן מכבי תל אביב עם גל מקל. ברני ארדוב
עוד ערב ללא נקודות. ווימס/ברני ארדוב

בנוגע לכמות הדקות של הישראלי אמר פניני: "מיצינו את העניין הזה של ישראלים וזרים. במשך שבועיים אנחנו שומעים את אותן השאלות ועונים את אותן התשובות. כולם רוצים לשחק, אנחנו קבוצה אחת. מי ששיחק היום יותר לעומת המשחק האחרון מול הכוכב האדום בלגרד הוכיח שהוא יכול לעזור לקבוצה. המאמן יחליט מי ישחק בשלישי".

"אתם חושבים שזה מעסיק אותנו?", הסביר הקפטן: "די ג'יי סילי לא שיחק ביום חמישי, מישהו דיבר עליו? בכל פעם אפשר למצוא משהו להתעסק בו. אני רוצה לשחק, גל מקל רוצה לשחק, די ג'יי רוצה לשחק - אני מבין את הפיקנטריה של לשאול ולהבדיל בינינו. כל שחקן רוצה לשחק. הערב סוני ואנדרו היו פחות משמעותיים, אני שמח שכיפינו עליהם כי הם שחקנים חשובים. יש לנו סגל רחב שיכול לכפות על שחקן כזה אחר בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully