וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאנדו טאקר: "לא ציפינו שלויקטור ראד תהיה כזאת מחצית מצוינת"

22.1.2017 / 9:09

בהפועל תל אביב מאוכזבים מההפסד בדרבי לאחר שאף אחד מהשחקנים המרכזיים לא בלט. מחמאות בקבוצה ליכולת של גינת ובלאט: "הוכיחו שיש על מי לסמוך לעתיד". נאור צפוי לחזור בעוד כשבועיים

one

הפועל תל אביב רשמה אמש (שבת) את הפסדה השביעי העונה כשנוצחה בדרבי התל אביבי 87:73 על ידי מכבי תל אביב ביד אליהו. הקבוצה של רמי הדר הייתה במשחק לאורך כמעט כל המחצית הראשונה, אלא שבשתי הדקות האחרונות הצליחו הצהובים לפתוח פער של 9 נקודות, שנשמר לאורך כל המחצית השנייה. מבין השחקנים המובילים של האדומים איש לא התעלה למשחק גדול, כשריצ'רד האוול היה היחיד שהציג יכולת סבירה עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים.

אלאנדו טאקר שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מאוכזב. טאקר/ברני ארדוב

"הם ניצלו את איבודי הכדור שלנו, כשאתה משחק מול קבוצה כזאת צריכה לשחק חכם, כשהם ברחו לפני המחצית הם קיבלו ביטחון, זה גרם להם לקלוע הרבה זריקות ואנחנו החטאנו ומהמצב הזה זה נהיה קשה", סיכם אלאנדו טאקר שרשם את אחד ממשחקיו הפחות טובים במדים האדומים למרות שרשם 12 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים. טאקר אף התייחס למה לא עבד בדיוק בתוכנית המשחק של רמי הדר, "קשה לומר, הרבה שחקנים הסתכו בעבירות, צריך לכבד את הקליעה של ויקטור ראד, אבל לא ציפינו שתהיה לו כזאת מחצית ראשונה מצוינת, נצטרך להסתכל על הוידאו ולראות איפה לא ביצענו כמו שצריך מבחינה התקפית".

הפועל הופיעה למשחק ללא שני הישראלים הבכירים שלה בתחילת העונה רביב לימונד ומתן נאור. לימונד, שנעדר מזה תקופה ארוכה, צפוי לחזור בעוד מספר שבועות לאימונים, כשהוא מתאושש מניתוח ארתוסקופיה, ובמועדון מקווים שיוכל להראות את היכולת האמיתית שלו. נאור נפצע במשחק הניצחון על הפועל אילת בשבוע שעבר והוא סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי. השחקן התקשה להעריך מתי יוכל לחזור, אך בהפועל מקווים שיהיה כשיר למשחק הבית נגד מכבי קרית גת בעוד שבועיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
תמיר בלאט שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יש על מי לסמוך. בלאט/ברני ארדוב

בהעדרם של השניים נטל הובלת הקבוצה נפל על השחקנים הצעירים, כששניים מהם, תומר גינת ותמיר בלאט, רשמו משחק חיובי. גינת סיים עם 10 נקודות ו-4 ריבאונדים באחוזים טובים מהשדה, כשרק בעיית עבירות במחצית השנייה מנעה ממנו מספרים טובים יותר, ובלאט סיים עם 8 נקודות ו-7 אסיסטים. "זה לא מובן מאליו שהם שיחקו כמו ששיחקו במעמד כזה ועוד בחוץ", אמרו במועדון על השניים, "הם הוכיחו שיש על מי לסמוך לעתיד".

מבחינת האוהדים, עבר הדרבי התל אביבי בצורה שקטה לאחר מספר דרבים שבהם היו תקריות בין האוהדים לכוחות האבטחה. אחת הסיבות המרכזיות לשקט, מלבד ההערכות המוקדמת, היא העובדה כי לא מעט אדומים הגיעו ישירות מניצחון החוץ של קבוצת הכדורגל באשקלון, ונכנסו באיחור למגרש, מה שמנע הצטברות רבה של אוהדים בכניסות או במבואה של יד אליהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully