וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מתכוננת לעזיבת אלטמן ומתלהבת מקורצקי: "הוא לא נח"

האדומים משלימים עם עזיבת הקשר, שטוען שהוא מחזיק בהצעות ממכבי חיפה ומבאר שבע. בקבוצה מתרשמים ממוסר העבודה של המאמן. וגם: השאלות סביב תמוז והמדיניות החדשה של הבעלים

צילום: אשר דיין, עריכה: יוסי אלטר

1. חגיגות לא היו אתמול (שבת) בחדר ההלבשה של הפועל תל אביב אחרי הניצחון 0:1 על הפועל אשקלון, אלא בעיקר אנחת רווחה. במשך כל השבוע מנחם קורצקי היה לחוץ מאוד לקראת המשחק, אבל בסופו השחקנים והמאמן פשוט נשמו לרווחה והבינו כי נותר להם סיכוי טוב להישאר בליגה. "יש לנו עוד דרך ארוכה", אמר אחד השחקנים. "אף לא רצה לחשוב על פה על הפסד ובפעם הראשונה העונה המזל היה איתנו". דבר אחד אולי בולט מעל הכל והוא הרצון של קורצקי להוכיח. במועדון מספרים כי המאמן יחד עם עוזרו, יגאל אנטבי, פשוט לא מפסיק לעבוד. "כל היום מנחם שקוע באיך לחזק את הקבוצה", תיארו בהפועל. "הוא מסיים את האימון ועד הערב יושב וצופה בשחקנים. הוא לא נח". כך או כך, גם הוא מסכים שהתנאים שהוא קיבל את הקבוצה רחוקים מלהיות אידיאליים: "קשה שכל יומיים מצטרפים שחקנים אחרים. אני מקווה שכמה שיותר מהר ניכנס לשגרה".

עוד בנושא:

נקודות יקרות בקרב התחתית: 0:1 להפועל תל אביב על הפועל אשקלון
עופר ורטה חגג: "ידענו שאם לא ננצח, הפער כבר יהיה גדול מדי"

מאמן הפועל תל אביב, מנחם קורצקי עם אוראל דגני. אדריאן הרבשטיין
"הוא לא מפסיק לעבוד". קורצקי/אדריאן הרבשטיין

2. מהיכולת אין אף אחד שמתלהב. היטב לתאר זאת אריאל הרוש שאמר לאחר המשחק: "זו הייתה רמה של ליגה לאומית. אנחנו חייבים להתחזק בעוד מספר שחקנים ולעלות את הרמה". בהפועל עושים הכל כדי לצרף זרים שיחזקו את הסגל, ומעריכים כי כבר השבוע יצורפו לפחות שני זרים. בצוות המקצועי יוצאים כרגע מנקודת הנחה שעומרי אלטמן, אדי גוטליב וארון שוינפלד לא ימשיכו במועדון ומחפשים מחליפים לשלושתם. קורצקי מעוניין לראות בלם בנוסף לעמית ביטון שהוחתם ולפחות עוד שני שחקני התקפה משמעותיים לצד לטוטו תמוז. שם נוסף שעלה במועדון הוא קשר הפועל רמת גן מוטי ברשצקי שכבר שיחות התקיימו עם מקורביו של השחקן. אם יקבל את השחרור מרמת גן, הוא עשוי להגיע בהקדם.

3. בהפועל כבר מוכנים לפרידה מעומרי אלטמן. הקשר טען השבוע שיש לו הצעות בגובה כ-160 אלף שקל לחודש גם ממכבי חיפה וגם מהפועל באר שבע. היום עד 11 בבוקר הפועל אמורה להגיש לבית המשפט את טענותיה בעניין הקשר. למעשה המחלוקת הגדולה בין הצדדים היא על מיליון השקלים שהוא מן סוג של מענק חתימה שהשחקן אמור לקבל.

בשביל להבין את הבלאגן סביב אלטמן צריך לחזור מעט אחורה. לפני מספר חודשים הקשר הגיע להסכמה עם ההנהלה הקודמת על קיצוץ בשכרו או יותר נכון דחיית תשלומים לעונה הבאה. כחלק מזה, גם מיליון השקלים הובטחו לו בעונה הבאה. אלא שבפועל לא נחתם שום הסכם עם השחקן, שקיבל את משכורותו אחרי קיצוץ. ההנהלה החדשה שהחליטה שהיא לוקחת את חוזהו של אלטמן למעשה התכוונה לחוזה המקוצץ החדש. אלא שאלטמן לא מוכן לחתום על קיצוץ ודורש את מיליון השקלים כפי שהובטחו לו בחוזהו המקורי.

ההנהלה החדשה בהפועל טוענת שמיליון השקלים שייכים לקבוצה שהתפרקה ולכן בטוחה כי היא זו שתצא עם היד על העליונה מבית המשפט. אלטמן טוען שיש בידיו מסמך שמוכיח שמיליון השקלים היו צריכים להיכנס לחשבונו במספר תשלומים מינואר הקרוב, אלא שבהפועל טוענים כי אין ברשותם שום עותק של מסמך חתום כזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל תל אביב, עומרי אלטמן. לירון מולדובן
כבר משלימים עם העזיבה. אלטמן/לירון מולדובן

4. בהפועל תל אביב לא ממש יודעים איך לתאר את החתמתו של טוטו תמוז או יותר נכון לא ממש יודעים איך לקטלג אותה. תמוז אמור להשתכר כעשרת אלפים יורו בלבד לחודש עד תום העונה ללא אופציה בחוזהו. העובדה שהגיע בחוזה נמוך מאוד יחד עם המלצת רופא הקבוצה להחתים אותו עד תום העונה בלבד, היא זאת שכרגע מורידה מאוד את הציפיות שיש ממנו. בנוסף, תמוז לא בכושר משחק וספק אם יקבל דקות משמעותיות במשחקים הקרובים.

5. בהפועל מתחילים לאט לאט לעכל את הבעלים החדשים של הקבוצה. "עדיף שיקראו לנו קמצנים מאשר שנבטיח כסף שאין לנו", אמר גורם בכיר במועדון ותיאר את הרוחות החדשות שנושבות במועדון. מי שלקח על עצמו בפועל את תפקיד "המנכ"ל" הוא אחד הבעלים, זאב גרינברג. איציק ניסנוב על פי גורמים במועדון הוא האיש הקשוח במשאים ומתנים. "אומנם הם חדשים בעסק, אבל שקל אחד לא יוצא מפה בקלות. זה לא דומה למה שהיה פה קודם", העידו במועדון. התכנית של המועדון היא לבנות עד העונה תקציב של עשרה מיליון שקלים בלבד שמתבסס על כשישה מיליון שקלים מהטוטו וממכירת כרטיסים. בנוסף, בהפועל יחתמו השבוע על הסכמים חדשים עם ספונסרים למועדון כשגם שם מקווים לקבל עוד כספים. מעבר לזה, ההנהלה תנסה למכור את ארון שוינפלד ועוד שחקן אחד לפחות ומקווה להכניס לקופה עוד סכום נכבד שיעזור לה עד תום העונה. בבקרה התקציבית מופקדים כרגע 1.4 מיליון שקל כערבות בנקאית ישירה. כרגע אין דרישה לערבויות נוספות לאור תכנית התקציב שעשו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully