וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם סרחיו ראמוס מבקר את אוהדי ריאל מדריד: "צריכים אהבה, לא כאפות"

בריאל מדריד עסקו לא מעט בשריקות הבוז שספגו שחקני הקבוצה בברנבאו במהלך הניצחון 1:2 על מלאגה. וגם: רשימת הפצועים המתארכת, מה נותנת אליפות החורף (רמז: לא הרבה), וקיילור נבאס שמסרב להתרגש

one

בווידאו: ריאל מדריד גוברת 1:2 על מלאגה

כרגיל בריאל מדריד, לא שקט בקבוצה. אתמול (שבת) ניצחו הבלאנקוס 1:2 את מלאגה בבית מצמד של הבלם סרחיו ראמוס, ניצחון שהגיע אחרי שני הפסדים רצופים, אבל גם הפעם הקבוצה לא הבריקה, ומדי פעם נשמעו מכיוון היציעים שריקות בוז לכיוון השחקנים, כוול קרים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו, שלא הרשימו. המאמן זינאדין זידאן אמר ש"אנחנו צריכים שהקהל ייתן לנו שקט, כי מה שעשינו עד עכשיו היה פנומנלי. אנחנו צריכים שיכבדו אותנו ויתמכו בנו. אני לא מבקר את האוהדים, הם משלמים על כרטיס ומצפים ליותר, אבל זו עונה ארוכה, ולפעמים השחקנים צריכים אהבה, וגם המאמן".

עוד בנושא
ספרד: ריאל מדריד חזרה למסלול הניצחונות עם 1:2 ביתי על מלאגה
לא רגוע בריאל מדריד: רונאלדו ובנזמה ספגו שריקות בוז
זידאן על הקהל בברנבאו: "גם אנחנו זקוקים לאהבה"

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
שוב לא במיטבו. רונאלדו/GettyImages

גם סרחיו ראמוס הצטרף לביקורת הזהירה על הקהל בברנבאו, ואמר: "תמיד אמרתי שלא נוכל להחליף את הברנבאו, וכמו שאמר מרסלו בעבר, הגדולים ביותר ספגו כאן ביקורת. זו גישה שתמיד יצרה דריכות בקבוצה, אבל בזמנים קשים אתה צריך לקבל תמיכה ואהבה, לא כאפות. אנחנו מכירים את הקהל שלנו ואוהבים אותו כמו שהוא. המטרה היא שכולנו נהיה ביחד ונמשיך קדימה".

ראמוס, אגב, כבש את שער הליגה השישי שלו, מה שמציב אותו בצמרת רשימת הכובשים של הקבוצה. "אני לא יודע אם זה סימן טוב, אבל זאת עונה ארוכה, וקשה לי להאמין שאסיים שני בהבקעות. יש לנו הרבה חלוצים טובים שיגיעו להזדמנויות ויכבשו ועקפו אותי". מי שבישל לראמוס את שני השערים היה טוני קרוס, שכבר עומד על 9 בישולים העונה בליגה, יותר מכל שחקן אחר בספרד.

ריאל הבטיחה את הזכייה ב"אליפות החורף", כשהיא מוליכה את הליגה בתום הסיבוב, אבל בדיקה מראה שאין לה מה למהר לחגוג. הנתונים מראים שרק 52.4 מהקבוצות שהיו במקום הראשון בתום הסיבוב הראשון אכן הצליחו לזכות באליפות בתום העונה. זו הפעם ה-35 שריאל מסיימת במקום הראשון בתום הסיבוב. מתוך 34 הפעמים הקודמות, היא זכתה ב-23 אליפויות.

שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
למרות הפציעות, הבעיות והשריקות: ריאל במקום הראשון. ראמוס/רויטרס

בינתיים בריאל ממשיכים להיות מודאגים ממצב הפצועים. לוקה מודריץ' ומרסלו שנפצעו מול מלאגה עלולים להצטרף לרשימת הנעדרים שכוללת כבר את גארת' בייל, חאמס רודריגס, דני קרבאחל, פפה, דנילו ופאביו קונטראו. לוקאס ואסקס שיחק ברוב המשחק אתמול כמגן ימני, ואמר שאין לו בעיה עם התפקיד: "בקבוצה הזאת קל לשחק בכל תפקיד, האיכות של החברים שלי הופכת את המשימה לפשוטה יותר". כעת ריאל מתכוננת לגומלין בגביע המלך מול סלטה ויגו ביום רביעי, אחרי שהפסידה 2:1 בבית במשחק הראשון. "לוקחים את המשחק במלוא הרצינות, נהיה חייבים להסתער עליהם כבר מהפתיחה בניסיון לכבוש שער מוקדם ולהשיג את הניצחון", אמר ואסקס.

עוד בריאל: השוער קיילור נבאס טוען שהוא "רגוע" חנוכח השמועות שדויד דה חאה או טיבו קורטואה יגיעו למדריד במקומו. נבאס כבר כמעט עבר למנצ'סטר יונייטד ב-2015 במקום דה חאה, אבל מאז כבר הצטיין במדי הבלאנקוס והשתלט על האפודה. עם זאת, לאחרונה שוב נפוצו שמועות בעקבות היכולת הלא יציבה של השוער הקוסטה ריקני, שבין השאר ספג שער באשמתו בהפסד לסביליה בשבוע שעבר. "אני רגוע מאוד", אמר, אלוהים נותן לי את השקט להמשיך לעבוד ולנצל את ההזדמנווית שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully