וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.1: ברצלונה סיכמה עם מינה, דורטמונד תצרף את איסק

האלופה הספרדית הגיעה להבנות עם בלם פלמייראס, החלוץ השבדי המבטיח העדיף את הגרמנים אחרי שסיכם בריאל מדריד. מנצ'סטר יונייטד רוצה את גדס מבנפיקה, וגם: בית חדש לאקס מכבי חיפה

one

העברות

* בית חדש לאקס מכבי חיפה, דנטה לופז. החלוץ בן ה-33 עזב את זקאפק המקסיקנית לטובת קאפיטה, ששילמה עבורו 700 אלף יורו.

* פורטו השאילה לוויאריאל את החלוץ אדריאן בפעם השנייה. הספרדי בן ה-29 כבר שיחק במדריגאל כמושאל בעונת 2015/16.

* צ'נגצ'ון יטאי נפרדה מ-5 מיליון יורו, אותם שילמה לוויטוריה עבור הקשר ההתקפי מריניו (26).

* בלם נבחרת יוון, יורגוס צבלאס, חתם באלניאספור הטורקית כמה ימים אחרי ששוחרר מפאוק סלוניקי. צבלאס בן ה-29 חתם לשנתיים וחצי.

שמועות

* בטורקיה ממשיכים להתעקש: צ'לסי מעוניינת בקשר באייר לברקוזן, הקאן צ'לחנוילו. על פי העיתון "פנטיק", הקבוצה האנגלית מוכנה להציע עליו 15 מיליון ליש"ט.

* שחקן הכנף של בנפיקה, גונסאלו גדס, נמצא על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד. ז'וזה מוריניו רוצה שבן ה-20 יתפוס את מקומו של ממפיס דפאי ברוטציה.

* באיטליה טוענים שטיאנג'ין קוואנג'יאן אותה מאמן פאביו קנבארו, הציעה ליובנטוס 28 מיליון יורו על מריו מנדז'וקיץ'. על פי הדיווחים, לקרואטי מוצעת משכורת של 7.5 מיליון יורו לעונה.

* קוסטאס מנולאס שהוזכר כמועמד לארסנל, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, נמצא גם על הכוונת של אינטר. סוכנו של הבלם נפגש עם ראשי הנראזורי, רומא לא תסתפק בתשלום של פחות מ-30 מיליון יורו.

שחקן רומא קוסטאס מנולאס. GettyImages
בדרך לאינטר? מנולאס/GettyImages

* בתקשורת הספרדית טוענים כי ברצלונה סיכמה עם פאלמיירס על רכישתו של יירי מינה. הבלם בן ה-22 סיכם לשלוש עונות באלופה הספרדית והוא צפוי להרוויח שכר של 9 מיליון יורו בעונה הראשונה, 10 מיליון יורו בעונה השנייה ו-12 מיליון יורו בעונה השלישית. מינה נכלל בסגל נבחרת קולומביה והוא עשוי לחזק את החלק האחורי של לואיס אנריקה עד סוף חודש ינואר. עדיין לא ברור כמה תקבל פלמייראס עבור הבלם.

* "ריאל מדריד הפסידה לבורוסיה דורטמונד בקרב על אלכנסדר איסק", כך מדווחים בגרמניה. הקבוצה של תומאס טוכל הגיעה להבנות עם השבדי המבטיח, שכבר סיכם את תנאיו אצל אלופת אירופה. איסק דחה את ריאל והעדיף את הפרויקט בדורטמונד, עדיין לא ברור כמה היא תשלם עבורו.

* בברזיל בטוחים כי עסקת דידייה דרוגבה לקורינתיאנס נסגרה. החלוץ בן ה-38 יחתום לעונה אחת, יקבל מתורגמן צמוד ושכר של 5.5 מיליון דולר לעונה.

שחקן פלמייראס יירי מינה. GettyImages
חיזוק לברצלונה. מינה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully