וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינארס בגאצקיס: "הגישה למשחק זה הדבר הכי חשוב, לפני הטקטיקה"

21.1.2017 / 23:34

המאמן סיכם את הניצחון בדרבי ("אוהב משחקים כאלה, זה נותן אנרגיות") והסביר: "ווימס היה פצוע אחרי ריאל. באימון היום הוא הלך". רמי הדר: "חשבתי שיהיה יותר אמוציונלי, אני מקצוען"

one

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שבת) גם את הדרבי השני של העונה בליגת העל בכדורסל, 73:87 מול הפועל תל אביב. הצהובים הנחילו למאמנם עד לא מזמן, רמי הדר, הפסד ליגה ראשון כמאמן האדומים ועשו זאת למרות אפס נקודות מצד סוני ווימס ואנדרו גאודלוק, שלא זכו ליותר מדי קרדיט מהמאמן איינארס בגאצקיס. אחרי ההפסד הכואב ביורוליג מול הכוכב האדום ביום חמישי, ויקטור ראד (19 נקודות) וסילבן לנדסברג (18 נקודות) לקחו אחריות וסידרו ניצחון די נוח.

בגאצקיס סיכם: "לפני יומיים אמרתי שאם נחשוב על כל משחק ליגה כמו משחק יורוליג, נהיה בסדר ואם נחשוב שיש משחקים פחות חשובים ועל כמה דקות כל שחקן משחק או כמה זריקות הוא לוקח, נהיה בבעיה".

על ווימס: "הוא ניסה לעשות את הכי טוב שלו. אחרי המשחק נגד ריאל הוא לא התאמן באופן מלא. היום באימון הוא רק הלך כי יש לו פציעה. אנחנו קבוצה ויש לנו שחקנים שיכולים לעזור אחד לשני ולכסות זה על זה. גם לגבי אנדרו הייתה שאלה אם הוא יכול לשחק ואני יכול לומר להם כל הכבוד, כי הם עשו את המיטב שלהם".

המאמן הוסיף: "מחר יש לנו אימון ונראה מה המצב. אין לנו תלונות שהקבוצה לא נלחמה או משהו כזה. כולם מתאמנים, יש מאמנים טובים וכל קבוצה מנסה להפתיע. הגישה למשחק זה הדבר הכי חשוב, לפני הטקטיקה. אני אוהב לשחק בדרבים, זה נותן עוד אנרגיות".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב בדרבי 73:87

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אוהב דרבים. בגאצקיס/ברני ארדוב

לנדסברג סיכם: "ביום חמישי היה לנו משחק קשה, אז היום ידענו מה המשחק הזה אומר. זה מרגיש טוב לחזור מהפסד ביורוליג לניצחון בדרבי. כל עוד יש לנו משחקים, אנחנו נעבוד קשה לפני כל משחק. רק כך נוכל לצאת בדרך למעלה".

מנגד, הדר אמר: "הפסדנו את המשחק בשתיים-שלוש דקות שלפני ההפסקה. מכבי עשו כמה עצירות משמעותיות ורמת הביצוע ההתקפית שלנו לא הייתה מספיק טובה. הם יצאו למתפרצות ויצרו יתרון ואני שמח ששרדנו והתקרבנו, אבל זה לא הספיק היום. הרבה פעמים, כשאתה פחות אגרסיבי כמו שהיינו היום, שורקים נגדך כל מיני דברים ולא זזנו מספיק טוב על המגרש. הגיע להם לנצח".

לגבי החזרה להיכל אמר הדר: "חשבתי שיהיה יותר אמוציונלי. זה חלק מהחיים של מאמן, אני מקצוען ועושה את העבודה שלי. לא יודע אם חוסר הניסיון שלנו הורגש, אבל אנחנו קצת רזים בישראלים כרגע. אם מתן ורביב יהיו בריאים, יהיה על הכיפאק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully