וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה זעם לאחר שהבין שלא ישחק וירד ישירות לחדר ההלבשה

קפטן הפועל באר שבע התחמם עם שאר השחקנים ולאחר שבראון החליף את בוזגלו, הוא בחר שלא לחזור לספסל: "ברור שהוא יכעס, הוא עשה הכול כדי להיות כשיר. נתמודד עם זה", אמרו השחקנים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
מגבו חוגג עם אלו/יוסי ציפקיס

אחרי המתיחות עם מאור בוזגלו בשבוע שעבר, לוואלה! ספורט נודע שגם הערב (שבת) אחד השחקנים הבכירים בהפועל באר שבע זעם על כך שלא שיחק. אליניב ברדה התחמם עם שאר שחקני האלופה ב-1:1 מול מכבי פתח תקוה, אולם לאחר שמאור בוזגלו נפצע ובמקומו נכנס וובה בראון, הבין הקפטן שהוא לא יעלה אפילו כמחליף.

במקום להתיישב על הספסל, הוא נכנס מיידית לחדר ההלבשה ושחקנים בקבוצה העידו שברדה נראה כעוס מאוד: "ברור שהוא יכעס שהוא לא משחק, הוא עשה הכול כדי להיות כשיר", אמר אחד השחקנים, "אבל אצלנו בקבוצה מתמודדים עם הכול וגם עם זה יתמודדו. אליניב הוא הספורטאי הכי מקצוען שיש ובמועדון יודעים כמה הוא חשוב". ברדה סירב להתייחס לאירוע. בוזגלו, שכאמור נפצע, סובל מרגל עץ ולא מדובר בפגיעה חמורה.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול ג'ון אוגו. ברני ארדוב
נותר מאוכזב. ברדה/ברני ארדוב

ברק בכר הודה בסיום: "התוצאה משקפת בסך הכול, היה משחק בין שתי קבוצות חזקות מאוד. פתח תקוה תקפה וגם אנחנו. היה משחק טוב וגברי בין שתי קבוצות חזקות. ידענו שהם יבואו מאוד אגרסיביים, בטח אחרי המשחק הקודם. פתח תקוה אחת הקבוצות הכי חזקות ששיחקנו נגדה, כולל באירופה ואני לא מגזים".

"בדרך כלל אנחנו שומרים על היתרון שלנו, היום זה לא קרה. זה מאכזב כי הובלנו ואולי היינו צריכים לשמור יותר חזק. היה פה משחק שקול, היו דברים טובים אצלנו ודברים פחות טובים אבל זה כבר היסטוריה".

על מאור בוזגלו, שנכנס כמחליף וכבש: "הוא לא צריך להוכיח לי כלום. כל עוד אראה שהוא צריך לשחק הוא ישחק,הכול מקצועי". על הפציעה שלו: "הוא קיבל מכה חזקה אבל אני מקווה שזה לא מעבר לזה".

מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. יוסי ציפקיס
"שמח בשביל מגבו". קובי רפואה/יוסי ציפקיס

קובי רפואה: "חייב להגיד שאני גאה מאוד בבחורים שלי. אמרתי להם גם לפני המשחק שהטבלה בכלל לא מעניינת ומבחינתי צריך לשחק רק על הכבוד על מה שהיה בסיבוב הקודם. היה משחק הירואי בין שתי קבוצות טובות. גם אנחנו הגענו להמון מצבים, לא יכול להגיד שאני מאוכזב".

על אורי מגבו: "דברים כאלו קורים, אנחנו שמחים על ההחתמה שלו ואני מאוד שמח בשבילו ומאוד מקווים שהוא ימשיך ככה. אני חושב שהשתפרנו מהסיבוב הקודם, ישב לנו בראש ה-0:5 הזה. כולם זוכרים את מה שקרה. אני גאה בבחורים ומאוד מקווה שנמשיך ככה".

על הרכש לקראת ההמשך: "כמובן שאנחנו בודקים דברים ומנהלים מו"מ עם שחקן או שניים ואני מקווה שהחיזוק יגיע בשבוע הבא. אנחנו רוצים לחזק ומוכנים להשקיע ומאוד מקווה שזה יקרה".

כובש שער השוויון, בבכורה שלו בקבוצה, אורי מגבו: "לא ידעתי בכלל אם אשחק. מאוד מרגש לכבוש. אני בטעות בעטתי ונכנס. מאוד שמח שעזרתי לחברים שלי להוציא נקודה במשחק מאוד קשה. בעטתי בכדור והוא נכנס, השאר היסטוריה".

למרות רצף התוצאות החיובי, מכבי פתח תקוה מעוניינת לחזק את הסגל, וממשיכה לנהל מגעים עם שחקן מכבי חיפה איסמעיל ריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully