וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: רונאלדו ובנזמה ספגו שריקות בוז, זידאן: "גם אנחנו זקוקים לאהבה"

מאמן ריאל מדריד מרוצה משבירת רצף ההפסדים ב-1:2 על מלאגה, אך מודאג מפציעותיהם של מרסלו ומודריץ' והגיב על השריקות נגד שחקניו: "צריכים שהאוהדים יכבדו ויתמכו". וגם: המספרים

one

ריאל מדריד הבטיחה לעצמה הערב (שבת) את המקום הראשון בליגה הספרדית בנקודת האמצע של העונה (אחרי 19 מחזורים) בפעם ה-35 בהיסטוריה שלה, כאשר גברה 1:2 על מלאגה ושמה מאחוריה את שני ההפסדים הרצופים. כריסטיאנו רונאלדו אמנם היה מתוסכל והחמיץ מספר הזדמנויות טובות, אך סרחיו ראמוס הרשית צמד והמשיך את העונה הגדולה שלו. הבלאנקוס חוששים מפציעתו של מרסלו, שבכה על הספסל לאחר שהוחלף כבר במחצית הראשונה, וגם לוקה מודריץ' הוחלף לקראת הסיום ומצבו לא ברור.

למרות שקיבל מחמאות מזינדין זידאן לאחרונה, דנילו נותר 90 דקות על הספסל. כאשר מרסלו נפצע, הצרפתי העדיף להעביר את נאצ'ו לעמדת המגן השמאלי ולתפקד את לוקאס ואסקס בהגנה. אגב, כאשר מרסלו נפצע בספטמבר ריאל סיימה ארבעה משחקים רצופים בתיקו.

חלק מאוהדי ריאל מדריד בברנבאו לא היו מרוצים מהיכולת של הקבוצה, ולא פעם נשמעו שריקות בוז לעבר קרים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו אחרי מספר החמצות של השניים. גם זידאן התייחס לתגובה של הקהל ואמר: "אנחנו צריכים שהקהל ייתן לנו שקט, כי מה שעשינו עד עכשיו היה פנומנלי. אנחנו צריכים שיכבדו אותנו ויתמכו בנו. שאני לא מבקר את האוהדים, הם משלמים על כרטיס ומצפים ליותר, אבל זו עונה ארוכה, ולפעמים גם השחקנים והמאמן צריכים אהבה".

"דנילו לא יכול היה לשחק כי לא היה כשיר במאה אחוז", הסביר דיזאן בסיום, "לא רצינו לקחת סיכונים. ואסקס עשה עבודה טובה, אבל זה לא פיתרון שאני אוהב. שחקנים צריכים לשחק בעמדות שלהם".

על המשחק: "הדבר החשוב היה לנצח. פתחנו טוב והגענו למצבים, אבל החמצנו והתקשנו להבקיע. לאחר מכן הסתבכנו כי מלאגה הייתה בטירוף ואנחנו התעייפנו. מצבם של מרסלו ומודריץ' לא ברור, נדע יותר מחר. אני מאוד שמח בשביל ראמוס אבל מוטרד מאוד מהפציעות, כי ביום רביעי יש משחק גדול. לא מדאיג אותי שהחלוצים לא כבשו, זו תוצאה מצוינת למוראל שלנו. אנחנו תמיד מכוונים הכי גבוה, אליפות החורף לא אומרת כלום ועלינו להיות זהירים, מול סלטה בגביע ועד לסיום העונה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

מספרי המשחק

* מלאגה טרם ניצחה משחק חוץ העונה בליגה.

* ריאל מדריד לא הפסידה למלאגה בבית בליגה כבר 15 משחקים ברציפות.

* טוני קרוס מרבה לבשל בריאל מדריד, ומי שנהנה מזה יותר מכולם הוא סרחיו ראמוס. הבלם כבש שמונה שערים באדיבותו של הגרמני, גארת' בייל (7) וכריסטיאנו רונאלדו (6) גם משתפים פעולה עם קרוס לא מעט.

* סרחיו ראמוס כבש כבר שישה שערי ליגה העונה, שיא קריירה חדש שלו.

* זינדין זידאן השתווה לפלגריני (96) עם כמות הנקודות הגדולה ביותר אחרי 38 משחקים בריאל מדריד. אחריהם מוריניו (92), טושאק (88) ואנצ'לוטי (87).

* כריסטיאנו רונאלדו בעט לראשונה העונה בליגה לעמוד השער בדקה ה-76.

* סרחיו ראמוס (66) מדורג במקום השלישי בכיבושים של מגנים בהיסטוריה של הליגה הספרדית. פרננדו היירו ראשון עם 127, רוברטו קרלוס כבש 68.

* זה היה הצמד הרביעי של סרחיו ראמוס בקריירה. הוא כבש שלושה במדי ריאל מדריד ואחד בנבחרת ספרד.

* סרחיו ראמוס כבש אותה כמות שערים העונה כמו ניימאר (8 בכל המסגרות). בליגה יש לו שניים יותר מלברזילאי.

* מאמן מלאגה, מרסלו רומרו, הוא הראשון אי פעם להפסיד את שלושת משחקיו הראשונים מהקבוצה.

* ריאל מדריד הבטיחה לעצמה את המקום הראשון בליגה במחצית העונה (אחרי 19 מחזורים) בפעם ה-35 בהיסטוריה. 23 מהפעמים זה הסתיים באליפות.

* זו הייתה הופעתו ה-250 של כריסטיאנו רונאלדו בליגה הספרדית.

* כריסטיאנו רונאלדו ניצח את משחקו ה-550 בקריירה בכל המסגרות (קבוצות ונבחרת) , בהופעה ה-830 שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully