וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן: "היה ברור שזה משחק של 0:1". סילבס: "אנחנו בהידרדרות"

מאמן הפועל חיפה חגג את הניצחון הדחוק על רעננה. מהראן לאלה שכבש שער גדול אמר: "אני מרגיש מצוין, שם את האגו בצד". רעננה עם חמישה הפסדים רצופים: "חוסר המזל והגולים יתאזנו בסוף"

דני גולן מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
בדרך לפלייאוף העליון? גולן/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה עשתה הערב (שבת) צעד לעבר הפלייאוף העליון, כאשר ניצחה בביתה 0:1 את הפועל רעננה. מהראן לאלה כבש שער נהדר בבעיטה לחיבורים (61) והשיג למארחת שלוש נקודות שהיא לא ממש הייתה ראויה להם. רעננה, שספגה הפסד חמישי ברציפות, בהחלט יכולה להיות מאוכזבת אחרי שהרבתה להגיע למצבים וראתה את פיט פלטהאוזן עוצר אותה שוב ושוב. יובל שבתאי, שחזר לקבוצה השבוע, מצא את המשקוף מקרוב (87) וכמעט השווה בדקה ה-95.

מאמן חיפה, דני גולן, סיכם את הניצחון: "פתחנו את המחצית השנייה לא טוב, אבל היינו מאוד מסוכנים. זה היה משחק קשה. עשיתי חילופים בגלל עייפות, היה ברור שזה משחק של 0:1. אי אפשר לשחק עם כולם ביחד וכולם לוקחים את זה בצורה חיובית. היום לא מיהרתי להשתמש בעוד חלוץ ואני שמח שיש ברשותי שחקנים כאלה".

עוד בנושא:

הפועל חיפה ניצחה 0:1 את הפועל רעננה

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
חמישה הפסדים ברציפות. סילבס/אדריאן הרבשטיין

לאלה הוסיף: "אני מרגיש מצוין, כולם נלחמו היום. דני גולן וניר קלינגר הכינו אותנו טוב כל השבוע ואני שמח שלקחנו את הנקודות. התחרות על ההרכב בריאה, אין לי שום בעיה עם אף שחקן ומי שיכול לתרום, שישחק. אני שם את האגו בצד. אני מברך את עדן שבא אלינו, הוא יכול לעזור לנו המון".

המאמן המפסיד חיים סילבס אמר: "היה משחק חשוב והתוצאה שלו הייתה קריטית. עשינו הכל כדי להיות ראויים לניצחון, הגענו להמון מצבים ושיחקנו טוב. הם כבשו בהתקפה מקרית ומאז רדפנו. אנחנו בהידרדרות בטבלה, יובל ושמעון הכניסו רוח חדשה והקבוצה נראית בכיוון הנכון. חוסר המזל והגולים יתאזנו בסוף. צריך להיות חזקים ומאוחדים, לעבוד קשה והתוצאות יבואו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully