וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בקרית שמונה: "שלומי אזולאי נחוש לעזוב". צפוי לבקש שחרור

21.1.2017 / 18:30

למרות שכבש את השער השלישי בניצחון על מכבי חיפה, הקשר לא מעוניין להישאר בקבוצה הצפונית. חבריו לקבוצה טענו: "הוא נראה עצבני ורוצה לעזוב". קשטן: "הניצחון לא מהווה הפתעה"

סוכנות ג'יני

למרות הניצחון המרשים 0:3 על מכבי חיפה, בעירוני קרית שמונה לא שקט הערב (שבת). הקשר שלומי אזולאי, שנכנס כמחליף וכבש את השער השלישי במשחק נגד קבוצת נעוריו, צפוי לבקש שחרור בימים הקרובים.

שחקנים בקבוצה טענו: "אזולאי נראה עצבני למרות השער, וכששאלנו אותו מה קרה, הוא אמר שהוא נחוש לעזוב את קרית שמונה". הקשר בן ה-26 כבש חמישה שערי ליגה ועוד אחד בגביע הטוטו מאז הצטרף לקרית שמונה ממכבי תל אביב בספטמבר.

המאמן תומר קשטן אמר לאחר המשחק: "המחויבות של השחקנים עשתה את העבודה. המשחק בסכנין לא אפיין את החודשיים האחרונים שלנו. חזרנו להיות היום הקבוצה שראו לכל אורך התקופה. נחלנו תבוסה לא נעימה וידענו להתאושש מזה, אני גאה בשחקנים. זה לא היה קל, הסיומת שלנו עשתה את התוצאה משמחת. הסיטואציה המנטלית הייתה לא פשוטה וכל המחמאות לשחקנים ולצוות, שעבד כל השבוע כדי להרים את השחקנים ולהחדיר בהם את האמונה. בשום משחק ניצחון שלנו לא מהווה הפתעה, אנחנו קבוצה חדשה. נהנה מהניצחון, נתכונן לבאר שבע ואנחנו לא באים להניף דגל לבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully