וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ חוטף אש על הכדורים הארוכים: "היה להם מזל, אבל הגיע להם"

סוונסי הדהימה את ליברפול באנפילד והמאמן, שרק לפני שבוע התלונן על טקטיקה דומה מצד מוריניו, הכניס את מאטיפ כחלוץ בשניות הסיום: "לא מבין איך הם כבשו שוב אחרי שחזרנו למשחק"

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
לא מבין מה קרה. קלופ/רויטרס

שנה שלמה, מאז ה-17 בינואר 2016, לא ספגה ליברפול הפסד ביתי, עד שהגיעה סוונסי. דווקא הברבורים, שחווים עונה קשה ונאבקים בתחתית, הדהימו באנפילד עם 2:3 במשחק שפתח את המחזור ה-22 בפרמיירליג.

הוולשים הובילו 0:2 מצמד בזק של פרננדו יורנטה בפתיחת המחצית השנייה, רוברטו פירמינו איזן, אבל כשנדמה היה שהקאמבק בדרך, גילפי סיגורדסון סידר לאורחים סנסציה. אם צ'לסי תנצח מחר את האל סיטי בבית, הפער שלה מהמייטי רדז יעמוד על 10 נקודות, 16 מחזורים בלבד לסיום העונה.

עוד בנושא:

סוונסי הדהימה עם 2:3 בחוץ על ליברפול

זו הייתה רק הפעם השנייה תחת יורגן קלופ שליברפול חוטפת שלישייה ביתית במשחק ליגה, בעוד היריבה ניצחה באנפילד לראשונה אי פעם (אחרי 12 הפסדים ושלוש תוצאות תיקו עד היום). קלופ חטף לא מעט ביקורת לאחר המשחק, שכן בדקות הסיום ליברפול שיחקה על כדורים ארוכים ואפילו ג'ואל מאטיפ עלה מהספסל ונכנס לשחק כחלוץ, כל זאת שבוע בלבד אחרי שהמאמן הגרמני התלונן על טקטיקה דומה מצד ז'וזה מוריניו.

"במחצית הראשונה לא קרה יותר מדי. ידענו שנצטרך להיות סבלניים ולייצר מצבים. פספסנו תיקול אחד ויורנטה כבש ומיד כבש שוב. זה היה קל מדי מצדנו לתת להם, מן הסתם. דברים כאלה קורים וידענו לחזור ואין לי הסבר איך פתאום הם כבשו שוב. זה היה מאוד מאכזב. היה להם מזל ברגעים הנכונים. האם זה הוגן? אולי לא. האם הגיע להם? כן, כי הם ניצלו את המצבים שלהם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully