וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון שוב לא ניצחה, מכבי תל אביב עדיין מושלמת

שחקניו של עידן מימון רשמו משחק רביעי ברצף ללא ניצחון וסיימו ב-27:27 בלבד מול א.ס רמת השרון, הצהובים לא עצרו וגברו 19:28 על עירוני רחובות. 23:31 למכבי ראשון לציון על קרית מוצקין

אריאל רוזנטל הפועל ראשון לציון. גבי אלאלוף, מערכת וואלה! NEWS
לא מתרוממים. אריאל רוזנטל נחסם/מערכת וואלה! NEWS, גבי אלאלוף

המחזור ה-12 בליגת העל בכדוריד יצא היום לדרך וסיפק מספר משחקים מסקרנים מאוד. במוקד, הפועל ראשון לציון וא.ס רמת השרון נפרדו ב-27:27, אחרי שהאורחים חזרו מפיגור של 6 שערים. שחקניו של עידן מימון שוב איבדו נקודות בבית והם כעת במקום השישי בלבד. סשה אזוב ערך בכורה אצל האדומים, אך הוא לא סייע להשגת הניצחון. הכובשים הבולטים אצל המארחת היו היו אבישי סמולר ומילוש דראגש עם 5 שערים כל אחד. אלזוביץ כבש שבעה לאורחת.

המוליכה, מכבי תל אביב, שמרה על מאזנה המושלם עם ניצחון חוץ ברחובות כשגברה על הקבוצה המקומית 19:28. גיל פומרנץ היה המבקיע המצטיין בשורות הצהובים עם חמישה שערים. הקבוצה של ג'ו מתתיה התקשתה מאוד, בעיקר במחצית השנייה, בה כבשה שמונה שערים בלבד.

מכבי ראשון לציון רשמה ניצחון 23:31 בחוץ על מכבי קרית מוצקין, לאחר שהמפגש הראשון בין הקבוצות הסתיים ב-31:31. האורחים הפגינו עליונות והעלו את מאזנם ל-15 נק', עמית סטלמן הצטיין עם 12 שערים. קרית מוצקין ממשיכה להסתבך מתחת לקו האדום. הפועל אשדוד ניצחה 27:31 את הפועל רמת גן, שממשיכה לשקוע במקום האחרון.

בקרב במרכז הטבלה, מ.כ חולון ניצחה 28:32 את א.כ נס ציונה. פיליפ קאלו ועדן ג'ינג'י בלטו בשורות המנצחת, בצד של נס ציונה ניתן לציין את מילוש בואישיץ' ועמית כהן. אס"א תל אביב ספגה הפסד נוסף, הפעם 33:28 לבני הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully