וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: ללא אמארה והיירסטון, הפועל ירושלים מגיעה לעין שרה

20.1.2017 / 12:16

אחרי התבוסה ברוסיה ביורוקאפ תתארח הקבוצה של פיניאג'ני בנהריה (שבת, 18:30, ספורט 5+) ללא צמד האמריקאים שנותרו מחוץ לסגל. מכבי ראשון לציון תקווה לא למעוד נגד קרית גת

one

בווידאו: הניצחון של הפועל ירושלים מול גלבוע/גליל

מלבד הדרבי התל אביבי הגדול, שעומד במוקד משחקי המחזור ה-15 בליגת העל, ייערכו מחר (שבת) שני משחקים נוספים. במשחק מרתק תארח אחת הקבוצות החמות של ליגת העל לאחרונה, עירוני נהריה, את הפועל ירושלים (67:75 לירושלים בביתה בסיבוב הראשון) שהתקשתה לא פעם בעבר במשחקי החוץ בעין שרה. במשחק נוסף תארח האלופה מכבי ראשון לציון את מכבי קרית גת, שמחפשת לצאת מהבור שיצרה לעצמה בתחתית הטבלה (78:82 לקרית גת באשקלון בסיבוב הראשון).

עוד בנושא:

אין מוצא: הבעיה המבנית בסגל של מכבי תל אביב פשוט גדולה מדי
מכבי תל אביב שוקלת זעזוע מיידי. רוב הזרים יעזבו בקיץ

אמארה סטודמאייר, הפועל ירושלים, מול סטפן מרקוביץ', זניט סנט פטרסבורג. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
תבוסה כואבת. סטודמאייר/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

עירוני נהריה - הפועל ירושלים (שבת, 18:30, ספורט 5+)

שלושה ניצחונות ליגה רצופים ושני ניצחונות נוספים במסגרת ליגת האלופות של פיב"א הפכו את העונה של עירוני נהריה על פיה והקבוצה של אריק אלפסי מוצאת את עצמה ערב המשחק נגד הפועל ירושלים במקום השישי בטבלה ועם סיכוי אמיתי להעפיל לשלב הבא במפעל הבכיר של פיב"א. בנהריה נותנים לא מעט קרדיט על ההצלחה האחרונה גם להנהלת הקבוצה שבחרה לא לבצע זעזוע ולהאמין בצוות המאמנים והשחקנים, ומאמינים שבסופו של יום יעמדו במטרות מתחילת העונה. בקבוצה יודעים שלמרות המומנטום המצוין, הם עדיין יהיו צריכים להיות במיטבם כדי לנצח את ירושלים, עליה הובילו בשלבים ארוכים של המשחק בין הקבוצות בסיבוב הראשון.

אחרי חמישה ניצחונות רצופים ששמו את הקבוצה במצב מצוין ביורוקאפ ובחצי גמר גביע המדינה, הפועל ירושלים אכזבה מאוד באמצע השבוע כשהובסה על ידי זניט סנט פטרסבורג במסגרת האירופית, וגמרה ללא מעט ספקות לגבי היכולת שלה להגיע להישג משמעותי באירופה העונה. בירושלים יודעים שעומד בפניהם שבוע גורלי, שמלבד המשחק בנהריה, שניצחון בו ישים את האדומים בצמרת הגבוהה של הליגה אחרי זמן רב, מחכה להם ביום שלישי במשחק נגד אותה זניט בבית, שניצחון בו יבטיח לה את העלייה לשלב שמונה הגדולות ביורוקאפ באופן כמעט סופי. אמארה סטודמאייר ומאליק היירסטון לא נכללים בסגל.

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. ברני ארדוב
ישוב בקרוב. דאוסון/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון - מכבי קרית גת (20:15, משולב בספורט 5)

הניצחון החשוב על לה מאן ביום רביעי קטע רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות עבור הקבוצה של אריק שיבק שמגיעה להתמודדות נגד קרית גת עם רצון לצבור מומנטום חיובי לקראת המשחק הקריטי נגד חימיק יוז'ני ביום שלישי הקרוב באוקראינה. האלופה איבדה גובה בשבועות האחרונים והתדרדרה למקום השביעי בטבלה, גם בשל הפציעה של שון דאוסון, וגם בשל טעויות בדקות הסיום של כמה משחקים רצופים. בעיר היין היו נחושים לצרף שחקן נוסף לסגל בשל הפציעה של דאוסון, אך ההערכות כעת בקבוצה מדברות על כך שהוא עשוי לחזור בעוד כעשרה ימים לפעילות, והוחלט להמשיך בחיפושים אך לא לבצע מהלך בשלב הזה.

שבעה הפסדי ליגה רצופים רשמה מכבי קרית גת עד שיצאה ביום שני האחרון לרוממה והדהימה את מכבי חיפה עם ניצחון משמעותי בהארכה. במועדון כבר היו כאלה שהחלו להשלים עם זה שיצטרכו נס כדי להשאר לעונה שלישית בליגה, אך הניצחון היפה בצפון, שהושג לא מעט בשל יכולת טובה של שני הזרים החדשים ברנדון באומן וג'וש סלבי, הפיחו תקוות חדשות בקבוצה של אלעד חסין. למרות זאת, בקבוצה יודעים שעדיין הם יצטרכו לעבוד קשה ומגיעים כאנדרדוג מובהק למשחק נגד ראשון לציון בחוץ. חסין הגיע במהלך השבוע לבית מכבי על מנת לצפות באלופה מקרוב, וינסה להמשיך את המומנטום בדרך לסגירת הפער מגלבוע/גליל ומכבי אשדוד שמעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully