וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי גברה 1:2 על מילאן, פיורנטינה הביסה את קייבו

משחק מהנה והתקפי הסתיים בניצחונם של הפטנופי, בזכות שערים מוקדמים של אינסינייה (6) וקאייחון (9) מצמד בישולים של מרטנס. קוצ'קה (37) רק צימק. טייו, בבקאר וקייזה כבשו לוויולה

שחקני נאפולי חוגגים. GettyImages
הרצף נמשך. שחקני נאפולי חוגגים/GettyImages

המחזור ה-21 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם ניצחון החוץ של פיורנטינה 0:3 על קייבו. נאפולי גברה 1:2 על מילאן במשחק הצמרת.

שחקן נאפולי לורנצו אינסינייה חוגג. GettyImages
אוהב לכבוש נגד מילאן. אינסינייה/GettyImages

מילאן - נאפולי 2:1

הכושר המצוין של הפרטנופי נמשך, והם כבר עם משחק 14 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות (מתוכם תשעה ניצחונות), אחר משחק מהנה והתקפי בסן סירו. כבר אחרי תשע דקות הם צעדו ביתרון כפול, לאחר שדריס מרטנס סידר ללורנצו אינסינייה (6) וחוסה קאייחון (9) מצבים נהדרים ברחבה, שהסתיימו בשערים. עבור האיטלקי זה היה השער החמישי בקריירה מול הרוסונרי, מולם מצא את הרשת הכי הרבה פעמים. מילאן, שחזרה מפיגור כפול במפגש הקודם מול נאפולי (אם כ לבסוף הפסידה 4:2) וגם במחזור הקודם מול טורינו, קיוותה לשחזר את הקאמבק, אך הסתפקה בשער מצמק בלבד. יוראי קוצ'קה ניצל איבוד כדור של לורנצו טונלי וכבש (37), לצערו זה לא הפסיק למילאנזים כדי להימנע מהפסד ראשון אחרי שלושה משחקים ליגה. ג'אנלואיג'י דונארומה, במשחק הליגה ה-50 שלו, עלה לרחבה ונגח לידו של פפה ריינה בתוספת הזמן.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני פיורנטינה חוגגים. GettyImages
מתקדמים לעבר הצמרת. שחקני פיורנטינה חוגגים/GettyImages

קייבו - פיורנטינה 3:0

החבורה של פאולו סוזה המשיכה את התנופה מהניצחון על יובנטוס והיא עם שלושה ניצחונות רצופים - מהם שניים על קייבו. אחרי ה-0:1 הביתי בגביע, פיורנטינה ניצחה את החמורים המעופפים גם בחוץ והנחילה להם הפסד חמישי ברציפות. ניקולה קאליניץ' הקרואטי, שהחליט להישאר למרות ההצעה המפתה מסין, נעדר בגלל הרחקה, אבל גם בלעדיו פיורנטינה הסתדרה. דריו דאינלי, אקס הוויולה, איבד כדור ברשלנות בדקה ה-18 לכריסטיאן טייו, שדהר קדימה וכבש ברגל שמאל. בדקה ה-52 היה זה פבריציו קצ'אטורה שטעה עם עבירה מיותרת בקצה הרחבה על פדריקו קייזה, והחלוץ חומה בבקאר דייק בפנדל. קייזה עצמו, בנו של שחקן העבר אנריקו קייזה, חתם בתוספת הזמן עם שערו הראשון בסרייה A, אחרי שהשער מול יובנטוס נרשם בסופו של דבר לזכות מילאן באדלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully