וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.1: פרס מתכנן למכור את רונאלדו, דפאי עבר לליון

נשיא ריאל מדריד מאס בכוכב ומנהל מגעים עם קורטואה, מנצ'סטר יונייטד קיבלה עבור ההולנדי כ-22 מיליון ליש"ט. דאולופאו במילאן, ברצלונה רוצה את דאוד ומונפלייה נכנסה למאבק ישיר עם מכבי ת"א על ריסטיץ'

one

העברות

* רשמי: ממפיס דפאי עבר לליון. ההולנדי שהגיע כהבטחה גדולה למנצ'סטר יונייטד, עזב את השדים האדומים אחרי שמיעט לשחק העונה. העסקה מוערכת ב-22 מיליון ליש"ט, בשילוב עם סעיפים שונים כאשר לאנגלים יחזיקו באפשרות להחזירו.

* החלוץ סאידו בראהינו בן ה-23 עבר מווסט ברומיץ' לסטוק סיטי, ששילמה עבורו 12 מיליון ליש"ט.

* מילאן הודיעה: הקשר הספרדי, ג'רארד דאולופאו, הגיע בהשאלה עד לסיום העונה מאברטון.

* אחרי שש שנים, הבלם הפורטוגלי ז'וזה פונטה בן ה-33 עזב את סאות'המפטון וחתם בווסטהאם.

* רובין קאזאן הודיעה כי הקשר הספרדי, סאמו, יושאל ללגאנס עד תום העונה. הקיצוני בן ה-26 נרכש מוויאריאל בקיץ האחרון תמורת 7 מיליון יורו, אך התקשה להתאקלם ברוסיה.

* הקשר קרלוס קרמונה (29) עבר מאטלנטה לגנואה. הצי'ליאני יתפוס את מקומו של תומאס רינקון, שעבר ליובנטוס בפתיחת חלון ההעברות.

* ג'רמיין פנאנט בן ה-34, ששיחק בעבר בארסנל, ווטפורד, ליברפול וריאל סראגוסה, עזב את קבוצתו בסינגפור וחתם בברי מהליגה השלישית באנגליה.

* אטלנטה הודיעה על שחרורו של השוער בן ה-31 דוידה באסי.

* ווסט ברומיץ' אלביון הודיעה על צירופו של הקשר ג'ק ליברמור (27). הקשר שגדל בטוטנהאם חתם לארבע וחצי שנים, האל סיטי קיבלה תמורתו 11.5 מיליון יורו.

שמועות

* בתקשורת הצרפתית טוענים כי פלורנטינו פרס הגיע להחלטה למכור את כריסטיאנו רונאלדו. נשיא ריאל מדריד לא מוכן לתחזק את חוזה העתק, שנחתם רק לאחרונה עם הכוכב הפורטוגלי, עד סיומו. על פי הדיווח, פרס יהיה מוכן למכור את רונאלדו בקיץ 2018, בתקווה לבנות פרויקט גלקטיקוס חדש. בצרפת טוענים כי רונאלדו עשוי לנצל את ההזדמנות כדי לשוב למנצ'סטר יונייטד ובמקביל לשקול הצעות מה-MLS והליגה הסינית.

* בזמן שעתידו של רונאלדו לא ברור, פרס כבר פתח בשיחות מתקדמות עם שוער צ'לסי, טיבו קורטואה. הבלגי מעוניין לשוב לבירת ספרד, הפעם לצד הלבן של העיר. השיחות בין הצדדים הם בנוגע למעבר של השוער לאלופת אירופה בקיץ, כמחליפו של קיילור נבאס.

* המלחמה בין אינטר ליובנטוס עולה שלב. שתי הענקיות האיטלקיות רודפות אחרי כוכב פריס סן ז'רמן, מרקו וראטי, בתקווה לשכנע אותו לשוב לאיטליה עד סוף ינואר. הגברת הזקנה הבהירה כי היא מוכנה להיפרד ממיראלם פיאניץ', שהגיע לאלופה רק הקיץ, כדי לצרף את וראטי. הנראזורי מצדם הגישו הצעה בת 80 מיליון יורו לאלופה הצרפתית.

שחקן אייאקס קספר דולברג. GettyImages
דורטמונד מתעניינת. דולברג/GettyImages

* ברצלונה מחפשת שדרוג לקישור וסימנה את היהלום של בורוסיה מנשנגלדבאך, מחמוד דאוד. הקשר הגרמני בן ה-21 פגש את האלופה הספרדית במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות העונה, סכום ההעברה מוערך ב-15 מיליון יורו.

* ליברפול לא מוותרת על האפשרות לצרף את ג'ו הארט. יורגן קלופ מקווה להחתים את שוער נבחרת אנגליה, המושאל לטורינו ממנצ'סטר סיטי, וכבר שיגר הצעה בסך 18 מיליון יורו עבורו, כך טוענים בממלכה.

* קריסטל פאלאס מחפשת שדרוג להגנה. קבוצתו של סם אלרדייס פנתה לטוטנהאם בתקווה כי היא תסכים להעביר את בן דיוויס בהשאלה עד סוף העונה. המגן השמאלי הוולשי ממעט לשחק אצל התרנגולים, בשל הנסיקה ביכולתו של דני רוז.

* גם ניוקאסל מקווה לשדרג את הסגל. הקבוצה של רפא בניטס פנתה לקריסטל פאלאס בנוגע לאנדרוס טאוסנד. הקיצוני האנגלי, עשוי בהשאלה עד סוף העונה עם אופציית רכישה בקיץ.

* בורוסיה דורטמונד ממשיכה לסמן יהלומים צעירים. השם החם בפנקס של הגרמנים הוא קספר דולברג בן ה-19 מאייאקס. סכום ההעברה עשוי לצמוח ל-20 מיליון יורו.

* בסרביה טוענים כי מונפלייה נכנסה למאבק על שירותיו של מיכאילו ריסטיץ'. המגן השמאלי, ששמו נקשר עם מכבי תל אביב ואספניול, נחשב לאחד השחקנים החמים ביותר במולדתו וכבר זכה לכינוי 'יורשו של אלכסנדר קולארוב'. בחודשים האחרונים דווח כי הצהובים ואספניול נלחמו על שירותיו, אך הקבוצה הצרפתית מוכנה לשלם 1.8 מיליון יורו כדי לצרפו לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully