וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בקבוצה מקווים לסכם עם חלוץ זר בשבוע הקרוב

20.1.2017 / 8:23

אחרי עזיבתו של אבוחצירה, במועדון רוצים לחזק את החלק הקדמי וכבר הגישו הצעות כספיות למספר חלוצים זרים. סיכויים קלושים לצרף את ארבייטמן, בקבוצה הבהירו: מויאל לא ישוחרר

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

אחר שנפרדו משמעון אבוחצירה, שחתם בהפועל רעננה, בבית"ר ירושלים הגבירו אמש (חמישי) את המאמצים לחיזוק הסגל בחלוץ זר. עזיבתו של אבוחצירה הותירה את הסגל של רן בן שמעון עם חלוץ בודד איתי שכטר, שייעדר ביום ראשון ממשחק הליגה מול הפועל כפר סבא, ואת מקומו בחוד צפוי לתפוס לידור כהן.

עוד בנושא:

עדכונים חיים לקראת משחקי שבת

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ברני ארדוב
מחפשים חלוץ זר. בן שמעון/ברני ארדוב

בקבוצה הגישו בימים האחרונים מספר הצעות לחלוצים זרים והם מקווים להגיע לסיכום עם אחד מהם בשבוע הקרוב כדי להרחיב את המצבת הקיימת. הסיבה בגללה בחרו בבית"ר ירושלים לפנות לשחקנים זרים היא היעדר אופציות מתאימות בשוק הישראלי. אפשרות צירופו של שלומי ארבייטמן עלתה, אך כרגע נראה כי הסיכויים קלושים שהמהלך ייצא אל הפועל.

בעקבות עזיבתם של אבוחצירה ואורי מגבו, והעובדה כי שחקנים נוספים דרשו להשתחרר מהקבוצה בבית"ר ירושלים הבהירו כי לא יהיו שחרורים נוספים. הדברים כוונו בעיקר לקובי מויאל ולידור כהן, אשר מספר קבוצות פנו בעניינים ונענו בשלילה בשלב זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן בית"ר ירושלים דן איינבינדר. ברני ארדוב
רוצים שישאר. איינבינדר/ברני ארדוב

מי שמצטרף לקבוצה הוא המגן השמאלי דין אקפי. אקפי הוא האח הפחות מפורסם במשפחה, אחותו קים הינה כוכבת ריאליטי ידועה. אקפי ישחק עם הפועל פתח תקוה ביום שני הקרוב בעפולה ורק לאחר מכן יצטרף.

נכון לשלב זה, בקבוצה עדיין לא הגישו הצעה כספית עבור חוזה חדש לדן איינבינדר כאשר מכבי חיפה והפועל באר שבע החלו בשיחות ראשוניות עם סוכנו, אבי נמני. במועדון הבהירו כי ישנו רצון אמיתי להשאיר את הקפטן בשנים הבאות וכבר בקרוב יישבו עם נציגיו על הסכם חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully