וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאודלוק: "זה בלתי נסלח". בגאצקיס: "צעקתי לשחקנים לעשות עבירה"

19.1.2017 / 23:03

כוכב מכבי תל אביב מתוסכל אחרי הפסד נוסף: "אותם דברים קורים עשרה משחקים ברציפות, לא עשינו כלום כמו שצריך בסיום". מאמנו כעס על ההתנהלות בשניות הסיום: "חשבתי שהשחקנים יבינו"

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. ברני ארדוב
המצב אנוש. בגאצקיס/ברני ארדוב

מכבי תל אביב המשיכה בשלה הערב (חמישי). הצהובים שוב הובילו ביתרון דו-ספרתי, שוב התפרקו ברגעי ההכרעה ושוב הפסידו ביורוליג ביד אליהו - הפעם 71:67 לכוכב האדום בלגרד, שהרחיק אותם מאוד מההצלבה. אכזבת העונה ביורוליג עומדת כעת על מאזן של 12:6, וקשה לראות כיצד היא מתברגת בין שמונה האחרונות בתום העונה הסדירה. אנדרו גאודלוק היה נקודת האור היחידה עם 19 נקודות, אך גם הוא נעלם ברגעי האמת, כמו יתר חבריו.

"צרחתי על השחקנים לבצע עבירה, ביקשתי ואפילו התחננתי", סיפר איינארס בגאצקיס על שניות הסיום, בהן שחקניו לא הצליחו לבצע עבירה בפיגור 3. "הייתי בטוח שהשחקנים יבצעו את הדברים שביקשתי, אבל אולי לא צעקתי מספיק חזק".

על המשחק עצמו אמר המאמן המפסיד: "היו לנו הזדמנויות טובות, אבל פספסנו אותן. איבוד אחד, החטאה אחת והחלטה אחת לא טובה הייתה ההבדל בינינו לביניהם. זו עובדה, קלענו רק 67 נקודות בבית. ההגנה עבדה בצורה טובה, אני לא יודע מה להגיד. ניסינו, זה לא עזר. אנחנו עובדים כדי לעשות את המיטב, בכל משחק, אבל לפעמים זה לא מספיק. לפעמים קבוצה מנצחת, גם אחרי משחק טוב בהגנה. אני תמיד מאמין בסיכויים שלנו להעפיל לשלב הבא, אני לא מוותר אף פעם. אנחנו חייבים לעשות את המיטב שלנו, הכל תלוי בנו. יש לנו משחק ביום שלישי, אנחנו רוצים לנצח" .

עוד בנושא:

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 71:67 לכוכב האדום בלגרד

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכל/ברני ארדוב

אנדרו גאודלוק היה לא פחות מתוסכל: "אותו דבר קורה בכל משחק, הפסקנו להוציא לפועל בדקות ההכרעה, זנחנו את העקרונות ההגנתיים שלנו, לא עשינו שום דבר כמו שצריך. לא יודע למה לא עשינו עבירה. זה מתסכל. אני לא יודע מה כולם חושבים והמטרות שלהם, אבל כקבוצה כולנו צריכים להיות באותו ראש. זה בלתי נסלח שהדברים האלה קורים עשרה משחקים ברציפות, היינו צריכים לנצח את כל המשחקים הללו ופשוט זרקנו אותם. עדיין נותרה עונה ארוכה, אני לא יודע כמה משחקים נצטרך לנצח ביורוליג אבל נמשיך להילחם כדי להפוך את העונה. עדיין נותרו לנו הליגה הישראלית והגביע. אני מקווה שנמצא את הכימיה. אסור להוריד את הראש".

גיא פניני הוסיף: "ידענו שמצפה לנו משחק. ברוב חלקיו עמדנו בתכנית המשחק ובסוף יצאנו ממנה ושילמנו על זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully