וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר סיכם כמאמן הפועל עפולה, בעונה הבאה ישמש כמנג'ר

19.1.2017 / 22:01

המאמן, שאימן בעבר את מכבי חיפה ומכבי נתניה, יחליף את לחמן שפוטר. צדוק יצטרף כעוזרו של עטר, שיקבל סמכויות נרחבות בעונה הבאה. על מועמדתו של עטר פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
יעד חדש. עטר/אדריאן הרבשטיין

ראובן עטר סיכם היום (חמישי) כמאמן הפועל עפולה והוא יחליף את אייל לחמן, שפוטר מהקבוצה הצפונית מוקדם יותר, כשעל מועמדותו של עטר פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

עפולה, שמדורגת רק במקום התשיעי אחרי 19 מחזורים בליגת המשנה, נפרדה מלחמן אחרי פתיחת עונה מאכזבת והיא תנסה לצאת לדרך חדשה עם עטר כאשר צדוק מלכה יצטרף אליו כעוזרו. עטר יאמן את הקבוצה עד תום העונה כאשר בקיץ יהפוך למנג'ר הקבוצה ויהיה אחראי גם על מחלקות הנוער. משחק הבכורה של עטר יהיה ביום שני מול הפועל פתח תקוה בעפולה.

עוד בנושא:

ראובן עטר נפגש עם ראשי הפועל עפולה, עשוי להתמנות למאמן
הפועל עפולה: אייל לחמן פוטר, ראובן עטר המועמד המוביל להחליפו
ניר ברקוביץ': "אגיע בעתיד לבית"ר ירושלים או עירוני קרית שמונה"

מאמן מ.ס אשדוד, אייל לחמן. ברני ארדוב
יש מחליף. לחמן/ברני ארדוב

הקבוצה מבירת העמק רושמת עונה מאכזבת וניצחה רק חמש פעמים ב-19 המחזורים הראשונים, מה שהוביל אותה להיפרד מלחמן שחתם ב-27 בדצמבר 2015 על חוזה לעונה וחצי, חוזה שאמור היה להגיע לסיומו בסוף העונה הנוכחית.

כאשר נותרו 11 מחזורים לעונה הסדירה, עפולה נמצאת כרגע מחוץ לפלייאוף העליון, זאת למרות שהיא קיוותה לעלות לליגת העל העונה. במחזור האחרון היא דווקא רשמה 0:2 בחוץ מול מכבי הרצליה, שהגיע אחרי הפסד 2:0 ביתי נגד הפועל ראשון לציון ואחרי הדחה דרמטית מגביע המדינה בסיבוב ח' עם הפסד 3:2 בחוץ מול הפועל ירושלים.

עטר בן ה-48, אחד משחקניה הגדולים של מכבי חיפה, החל לאמן את מכבי נתניה בשנת 2005/06. הוא עזב את הקבוצה בסיום אותה עונה ועבר לאמן את מכבי הרצליה, אך פוטר אחרי תקופה קצרה. בינואר 2007 עטר שב לקדנציה שנייה בנתניה והוביל אותה למקום השני. בסיום אותה עונה בחר בעלי נתניה, דניאל יאמר, לסיים את תפקידו של המאמן ומינה את לותר מתיאוס.

ב-2008 הוא תפס את מקומו של יצחק שום, שפוטר מבית"ר ירושלים וזכה עם הקבוצה מהבירה בגביע המדינה אך עזב. התחנה הבאה הייתה שוב נתניה, הפעם לקדנציה שלישית בה שוב הוביל את הקבוצה למוקדמות גביע אופ"א. באפריל 2012 הכריז יעקב שחר על חזרתו של עטר למכבי חיפה, אולם בנובמבר הוא פוטר עם ניצחון בודד מתוך תשעה מחזורים. מאז הספיק לשוב לנתניה לעוד שתי קדנציות ובתווך אימן את הפועל חיפה, ממנה גם פוטר אחרי תוצאות מאכזבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully