וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מתן נאור ייעדר מהסגל בשבועיים הקרובים

19.1.2017 / 20:30

קפטן האדומים סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי ויחמיץ את הדרבי התל אביבי בשבת. אלאנדו טאקר ישמש כקפטן זמני, היו"ר רמי כהן: "מתן הוכיח שהוא מנהיג אמיתי, על המגרש ומחוצה לו"

one

קפטן הפועל תל אביב מתן נאור ייעדר מהדרבי התל אביבי שייערך ביום שבת הקרוב. האדומים הודיעו הערב (חמישי) כי בבדיקה שנערכה לנאור התגלה כי הוא סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, כתוצאה מפציעה שספג בניצחון על הפועל אילת השבוע, והוא ייעדר בשבועיים הקרובים. הפציעה של נאור מדללת עוד יותר את הסגל הישראלי של רמי הדר, ומעמידה לרשותו רק את תמיר בלאט, צוף בן משה, עודד ברנדווין ותומר גינת במצבת הישראלים הבכירים.

מתן נאור שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
ייעדר בדרבי. נאור/מגד גוזני

בינתיים החליטו האדומים למנות את אלאנדו טאקר לקפטן זמני של הקבוצה. "אלאנדו הוכיח מתחילת העונה שהוא מנהיג אמיתי, על המגרש ומחוצה לו", אמר היו"ר רמי כהן, "אנו בטוחים שהוא יידע להוביל את השחקנים אחריו בסדרת המשחקים הקרובה והחשובה".

יש לציין כי מלבד נאור חסרה הפועל תל אביב גם את רביב לימונד שעבר לפני כשבועיים ניתוח ארתוסקופיה בו התגלה שבר תלישה קטן בקרסול שהפריע לו מההכנה לעונה. לימונד צפוי לחזור לפעילות בעוד מספר שבועות. האדומים מגיעים לדרבי התל אביבי עם רמי הדר על הקווים אחרי שני ניצחונות בשני המשחקים הראשונים של המאמן שהחליף את שרון אברהמי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • מתן נאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully