וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למכבי תל אביב? "רואה את ואן דן ברום מאמן במקומות אחרים"

המנהל הטכני של אלקמאר לא פסל שהמאמן, שפגש את הצהובים פעמיים בשלב הבתים של הליגה האירופית, יחבור מיידית לקרויף כיורשו של ארבלדזה. אדריאנסה יצא להגנתו של ואן דה ברום

ברני ארדוב

האם ג'ון ואן דן ברום מתקרב למכבי תל אביב? על פי הדיווחים היום (חמישי) עולה כי אלקמאר מחפשת לו מחליף והיא כבר מנהלת מגעים עם פרד רוטן. חוזהו של ואן דה ברום, שפגש את הצהובים פעמיים בשלב הבתים של הליגה האירופית, מסתיים בקיץ הקרוב ובאלקמאר כבר חושבים על אפשרות לפיה הוא יעזוב לטובת סגנית האלופה הישראלית עד סוף ינואר כדי לחבור לג'ורדי קרויף, בדומה לפטר בוס שעשה זאת בעונה הקודמת כשעזב את ויסטה ארנהם ובקיץ האחרון מונה למאמן אייאקס.

עוד בנושא:

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף: "לא יהיה הוגן לזרוק את המאמן החדש למים, אעזור לו בהתחלה"
הפועל באר שבע בעקבות דור פרץ, אנטליהספור הגישה למכבי תל אביב הצעה על דור מיכה

המאמן ההולנדי ג'ון ואן דן ברום. GettyImages
עשוי לעזוב מיידית. ואן דן ברום/GettyImages

המנהל הטכני של אלקמאר, מקס הוברץ, התייחס היום לאפשרות לפיה ואן דן ברום ימשיך בקבוצה והפתיע: "אני לא מייצג את ואן דה ברום, אבל מההיכרות שלנו אני בטוח שהוא חושב על מועדונים אחרים, גם מחוץ להולנד. הביקורת עליו לעיתים הייתה מוגזמת לאורך התקופה שלנו. קבענו לדבר בינואר, אך מאז השתנו דברים ואני רואה אותו מאמן בקבוצות אחרות כדי להשיג תארים, גם מחוץ להולנד. ג'ון יודע היטב מה דעתו של המועדון ולאן הוא רוצה ללכת, אם הוא חש אי שקט מהמצב זה עניין שלו".

דבריו של הוברץ בנוגע לאי השקט של המאמן הם המשך ישיר ליחסים העכורים בינו לבין ההנהלה. בתחילת העונה קיבל ואן דן ברום הבטחה לפיה חוזהו יוארך, מאז הספיק להעפיל עם הקבוצה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית על חשבון מכבי תל אביב, ועדיין באלקמאר העדיפו להמתין וככל הנראה לסיים את ההתקשרות בקיץ.

בינתיים, בהולנד טוענים כי פרנק דה בור דחה אפשרות להחליף מיידית את ואן דן ברום בשל העובדה כי הוא מנסה להתאושש מהטראומה באינטר ומכוון לתפקיד באנגליה בעונה הבאה. רוטן נחשב למועמד הבכיר ביותר ברשימה של הוברץ והוא עשוי להצטרף מיידית לקבוצה, אם יסכים. הוברץ סיכם: "יש לי דעה ברורה לגבי מי צריך לאמן את הקבוצה. אודיע מה שיש לי להודיע עד ה-1 במרץ".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
הרווח שלו? קרויף/ברני ארדוב

חלק מהפרשנים המסקרים את אלקמאר תקפו את ההחלטה שלא להמשיך עם ואן דן ברום: "מה עושים עם מאמן שעמד בכל היעדים שהוצבו בפניו? מאריכים לו את החוזה. באלקמאר חושבים על התקדמות, אבל ואן דן ברום השיג כל מה שביקשו ממנו. הוא העפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית, העפיל לשלב הבא וגם מצליח לשלב שחקנים צעירים אחרי קיץ קשה בו איבד את וינסנט יאנסן לטוטנהאם, סטיבן ברחוס לווטפורד ומרקוס הנריקסן להאל סיטי. האם זה לא מספיק עבור הוברץ?".

קו אדריאנסה, שאימן בעבר את אלקמאר בין השנים 2002-05, התייחס למעמדו של ואן דן ברום: "המקרה של ג'ון מזכיר לי את התקופה שלי במועדון. השגתי את כל המטרות ועדיין בחרו לסיים את הקדנציה שלי. קבוצות חושבות בענק, אבל כנראה שאלקמאר רואים דברים אחרת. ואן דה ברום עשה הרבה דברים טובים בקבוצה, אבל הוא לא מסוגל לאיים על פ.ס.וו איינהדובן ואייאקס. הם חושבים שמאמן אחר מסוגל להצליח יותר ממנו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully